Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror snart jeg tar kvelden nå. Vil opp litt tidelig i morgen så greit å ikke legge seg altfor sent da. Hadde nettopp en porsjon nattmat bestående av spaggeti og kjøttsaus med en meget sterk ost så ølen kjennes plutselig ekstra brusende ut i halsen etter osten. :D

 

Men vet fremdeles ikke hva jeg skal gjøre etter å ha blitt ferdig med avatarspillet.

Lenke til kommentar
Tror snart jeg tar kvelden nå. Vil opp litt tidelig i morgen så greit å ikke legge seg altfor sent da. Hadde nettopp en porsjon nattmat bestående av spaggeti og kjøttsaus med en meget sterk ost så ølen kjennes plutselig ekstra brusende ut i halsen etter osten. :D

 

Men vet fremdeles ikke hva jeg skal gjøre etter å ha blitt ferdig med avatarspillet.

Spill Planescape: Torment.

Lenke til kommentar
Tror snart jeg tar kvelden nå. Vil opp litt tidelig i morgen så greit å ikke legge seg altfor sent da. Hadde nettopp en porsjon nattmat bestående av spaggeti og kjøttsaus med en meget sterk ost så ølen kjennes plutselig ekstra brusende ut i halsen etter osten. :D

 

Men vet fremdeles ikke hva jeg skal gjøre etter å ha blitt ferdig med avatarspillet.

Spill Planescape: Torment.

 

Har ikke hørt om det.

 

Nå tar jeg uansett resten av ølen og legger meg for så å vende tilbake i morgen. Tjohei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...