Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Quakecry:

Vår skole krever at vi er innmeldet i domene og at vi logger på med vårt brukernavn + passord får å få internett :)

ISS server fra Microsoft er det.

Skrevet
Vell jeg vet jo passordet til iallefal det ene, og kom meg på det andre når en lærer skrev inn passordet for meg. Meeen får jo ikke netttilgang.

Bare gled deg til universitet du. NTNU har gratis trådløst internett på begge campus, samt i hele Trondheim sentrum.

Skrevet

Glad jeg går på høyskolen jeg :p

Kan koble meg på skolenettet utenfor skolen til alle døgnets tider (sambo satt i røykebua og lasta ned linux klokka 2 på natta i en regnstorm i fjor da vår daværende huseier tok nettet vårt fordi vi kobla på en rangebooster for å få nett på rommene våre), sitter på det as we speak siden det også er på studentboligene og eduroam er generelt digg da jeg kan bruke det når jeg er i Trondhjem også. Vel, i Midtbyen i alle fall ^^

Skrevet
Husker at ikt-sjefen på vgs her ristet på hodet og lo av meg når jeg kom med linux-pc og ville på nett :p

Fikk beskjed om å bruke windows. Rebootet til Vista, og fikk beskjed om å bruke xp. Da giddet jeg ikke mer, og lurte til meg gjestenett-passordet på annet vis...

Har slengt flere Linux-maskiner på nett da jeg jobbet som lærling. Gikk som en drøm, det, måtte bare sette opp proxyer og slikt manuelt. Lå vel litt i gråsona over hva som var lovlig ifølge føringer på fylkesbasis, men en privat linuxmaskin kontra en privat windows-maskin gjør i snitt veldig mye mindre skade på nettverket :p

Skrevet

Kan koble meg på skolenettet utenfor skolen til alle døgnets tider (sambo satt i røykebua og lasta ned linux klokka 2 på natta i en regnstorm i fjor da vår daværende huseier tok nettet vårt fordi vi kobla på en rangebooster for å få nett på rommene våre), sitter på det as we speak siden det også er på studentboligene og eduroam er generelt digg da jeg kan bruke det når jeg er i Trondhjem også. Vel, i Midtbyen i alle fall ^^

Eduroam er himmel!

Skrevet

ahaha i see :p Vell men jeg er ikke på campus enda. Ville fremdeles vært sykt kjekt å kunne fått koblet seg til nettet. Må da være en eller annen måte det går ann på. Selv ved å koble meg med kabel til selve boksen kommer jeg megi kke på det.

Skrevet

Eduroam er himmel!

I know!

Når jeg er på stasjonen / på bussen gjennom Trondhjem og trenger å slå i hjel tid, er det bare å koble seg rett på ^^

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Lagde meg en god burger isted, fra bunnen av ;)

Så du grodde tomatene selv? Bakte brødet? Gikk personlig rundt å plukket maiskolbene?

Skrevet

Så du grodde tomatene selv? Bakte brødet? Gikk personlig rundt å plukket maiskolbene?

Nei lagde "burgeren" selv, kjøttet altså

Så du dro av kjøtt fra din egen kropp?

Skrevet

Nei lagde "burgeren" selv, kjøttet altså

Lagde eget kjøtt? Damn.

Skrevet
Så du dro av kjøtt fra din egen kropp?

Det er såvidt jeg veit eneste måte han kan bruke kjøtt han har laget på, så må jo ha vært hva han gjorde.

Kan du fortelle hvordan same smaker?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...