Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Må forsåvidt også nevnes at det ikke bare er japanske modeller som gjør det, visstnok har det hatt en økning blant kinesiske menn og kvinner, der noen universiter har minstehøyde, og det er forventet at ambassadører skal være ganske høye for å matche sine europpeiske kollegaer.

 

"Some law schools in China will only accept female students over 155cm and males students over 165cm"

Lenke til kommentar
Er ikke et unvanlig inngrep sånn sett nei og blir brukt som Slimda sier på de som har en fot kortere/lengre en den andre.

WHAT!?

 

Legen misstenker at det ene beinet mitt er lengere enn det andre, men det er veldig liten forskjell da.

Er som oftest i ung alder da, da kroppen vokser og en kan "manipulere" veksten med å strekke litt ekstra på det ene benet.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er som oftest i ung alder da, da kroppen vokser og en kan "manipulere" veksten med å strekke litt ekstra på det ene benet.

 

Den metoden de bruker i østen består av å knekke bena på et eller flere steder, og så strekke de brekte bitene fra hverandre, slik at når beinet leges vil en være litt høyere.

 

Temmelig sykt..

Lenke til kommentar
*random video*

Fuck that shit, go 4 crazy swedes in freddy kreuger shirts!

 

 

Jeg har et kjempe, kjempe, kjeeempestort problem. Totally. Jeg bør legge meg nå, for å være opplagt til i morgen. Men jeg er ikke trøtt. Drikke milkshake og poste i kafeen? HMM!

Jeg har allerede forklart deg hva jeg synes du skal gjøre i kveld. Som ida og jonas pleier å si: gjør det gjør det, gjennomfør det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...