Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet (endret)

I kjøleskapet. Nederst.

I sånn ubertett pakning type Kiwi'go helg

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

" Maybe we're at war with Norway? "

Fantastisk film som føyer seg godt inn i rekken av filmer som man glatt får til å se flere ganger.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Varer som er produsert i Norge har som regel holdbarehet som overskrider den som står på pakken. Jeg ville tatt sjansen, så lenge jeg hadde tilgang til en do. For sikkerhetens skyld.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jentenabo'n kom nettopp å lånte saus, trodde slikt bare skjedde i Playboy jeg.

Skrevet
Var hu kun kledd i et håndkle slik som i Playboy?
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hadde det vært Tirsdag som startet uka, så ville den ha vært den ultimate drittdagen.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
Mass Effect er fantastisk. Synd at jeg oppdaget det så sent, men bedre sent enn aldri. :)

Da ME2 kom ut bestemte jeg meg for omsider å teste ut spillet. Det vil si nr.1 og de 15 timene jeg brukte på å spille gjennom det bare fløy av sted.

Kjøpte meg dermed ME2 på fredagen og har allerede brent av en del timer. Rett og slett fantastisk.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Nice...

Mass Effect er fantastisk. Synd at jeg oppdaget det så sent, men bedre sent enn aldri. :)

Da ME2 kom ut bestemte jeg meg for omsider å teste ut spillet. Det vil si nr.1 og de 15 timene jeg brukte på å spille gjennom det bare fløy av sted.

Kjøpte meg dermed ME2 på fredagen og har allerede brent av en del timer. Rett og slett fantastisk.

Ble ringt opp av storebrren min igår og han sa at det var et av de beste rollespillene han hadde spillt... Og at jeg måtte skaffe meg eneren først, så toeren fordi du kunne overføre fila fra eneren slik at valgene der teller på toeren. Kult!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...