Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cigar City Bourbon Barrel Aged Hunahpu’s Imperial Stout er forresten et av de beste ølene jeg har smakt. Struise Pannepot Reserva òg. Derfor deltar jeg ikke i diskusjonen.

Skrevet
Soloer er oppskrytt.
Tullball.
I et flertall av tilfellene så dreier det seg mer om gitarrunking enn musikk.

Fine gitarsoloer går langt over "hvor fort man kan spille soloer" selv om det er imponerenes og.

Skrevet
Cigar City Bourbon Barrel Aged Hunahpu’s Imperial Stout er forresten et av de beste ølene jeg har smakt. Struise Pannepot Reserva òg. Derfor deltar jeg ikke i diskusjonen.

Øl som smaker sigar må jo bare være herlig :)

Skrevet
Saksofonsoloen i Dire Straits' Romeo and Juliet får meg til å grine og gir meg gåsehud.

Jaaa, Romeo And Juliet er vakker :love: Den har fått meg til å grine mang en gang.

Skrevet
Soloer er oppskrytt.
Tullball.

Fine gitarsoloer går langt over "hvor fort man kan spille soloer" selv om det er imponerenes og.

Det skal fortsatt sykt med skills til for å klare å spille gitar skikkelig fort.

Skrevet
Soloer er oppskrytt.
Tullball.

Et flertall av tilfellene? Ikke enig. Mye gitarsoloer som ikke er særlig pene, av den grunnen du nevner. Men desto flere som ikke er det!

F. eks. mye av Dire Straits, samt en av mine personlige favoritter: The Mars Volta - Cicatriz ESP (fra ca. 9:20).

Skrevet
Saksofonsoloen i Dire Straits' Romeo and Juliet får meg til å grine og gir meg gåsehud.

Kan jeg spør om når den finner sted?

Glemte såklart at det var live-versjonen på Alchemy-plata jeg mente.

Skrevet
Soloer er oppskrytt.
Tullball.

Det skal fortsatt sykt med skills til for å klare å spille gitar skikkelig fort.

Jaja, men de trenger ikke å være lynraske for å være nydelige å høre på. Et eksempel er canon rock. Kommer litt an på versjonen men hoveddelen på den som ikke er så hardcore og kjapp er fantastisk.

Skrevet

Øl som smaker sigar må jo bare være herlig :)

Øl som er smoked er utrolig godt.

Gjest Slettet+5132
Skrevet
The Mars Volta - Cicatriz ESP (fra ca. 9:20).

:love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...