Smågal Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Også Jägerbombs. Men de har jeg mast nok om, føler jeg. Aldri smakt, fortell?
DannyVice Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Snakker om jentete, nettopp sett en episode av Frustrerte Fruer. Den serien er faktisk smålig avhengihetsdannende Vet. Jeg er hektet. (Skylder på kittycat for det.) Følger med i USA-tid. Godt å høre! Fortsatt på Sesong 1 selv. Men blir nok til at jeg må se alt tenker jeg. De er jo ikke akkurat stygge disse damene i serien heller så
Herr Brun Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Også Jägerbombs. Men de har jeg mast nok om, føler jeg. Aldri smakt, fortell? Jäger og red bull. Veldig godt. Gjemmer spritsmaken veldig. Et annet ord for deformasjon? Formendring
Eplefe Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Også Jägerbombs. Men de har jeg mast nok om, føler jeg. Aldri smakt, fortell? Red Bull i et glass, og et shot med jäger. Slipp shot-en ned i red bullen, og drikk.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 En meget gay way å drikke jäger på.
Catkin Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Snakker om jentete, nettopp sett en episode av Frustrerte Fruer. Den serien er faktisk smålig avhengihetsdannende Vet. Jeg er hektet. (Skylder på kittycat for det.) Følger med i USA-tid. Wat. Var det meg O_O?
Eplefe Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 En meget gay way å drikke jäger på.Hvis du skal drikke jäger rent kan du like gjerne smekke hostesaft i frysen en liten stund. Vedder på at jeg får bedre effekt av den greien med morfin jeg fikk sist jeg hadde halsbetennelse.
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 En meget gay way å drikke jäger på.Gay means happy(And a pussy is a cat) Wat. Var det meg O_O?Husker du ikke du satte det på da jeg var på besøk? En meget gay way å drikke jäger på.Hvis du skal drikke jäger rent kan du like gjerne smekke hostesaft i frysen en liten stund. Vedder på at jeg får bedre effekt av den greien med morfin jeg fikk sist jeg hadde halsbetennelse. Cosylan <3
Sameboe Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Tror jaggu jeg slår av PC'en nå jeg Snakkes folkens.
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 Lars: Holy fuck! Nice, haha.Det var da jeg begynte å følge med på det. Etter at jeg kom hjem så lasta jeg ned resten av det som hadde kommet og siden det så har jeg fulgt med i USA-tid.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 The Incident eller Fear of a blank planet, eller begge?
dysfunctional Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 (endret) The Incident. Liker bare Sentimental og Anesthetize på Fear of a blank planet. Hele The Incident er bare gjennomført genialt. Endret 28. januar 2010 av Zeromac
Cortinarius rubellus Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 PT er genialt...alle cdene er gode. Rett og slett genial gruppe!!
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. januar 2010 Skrevet 28. januar 2010 The Incident.Liker bare Sentimental og Anesthetize på Fear of a blank planet. Hele The Incident er bare gjennomført genialt. Jeg vet ikke. FOABP er vel kanskje høyest på lista, umulig å bestemme seg. Grunnen til at det står mellom de er fordi begge var til 99kr på cdon, og skal ha dvd i tillegg. Jeg tror jeg bare tar begge.
Anbefalte innlegg