Deadringer Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 (endret) Mora di er heit ;¤ Morra di er, dessverre, ikke spesielt trang. Men hu gjør mye som er særdeles underholdende. edit: Flink med tunga, det skal hu ha! Endret 23. januar 2010 av Nyhus
j-- Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Helvette.Jeg har ikke ANSELSE om hvor jeg sluttet på sesong 5 av House M.D så jeg må sitte å bra tilfeldig rundt om kring for å prøve å se hvor jeg sluttet *sukk* Meeeh...drit i det. Jeg tror jeg ser Big Bang Theory heller. Hopp rett til sesong seks, herlig start på sesongen!
Demonfudge Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Har folket det bra? Er hundepasser jeg, er greit nok det. Ser på opptak fra ZPZ konserten som ble sendt på NRK igår og drikker kaffe.
Lemon Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Aww. Hvilken hund? Jeg har akkurat kommet hjem fra middag. Hjemmelaget vietnamesisk mat... Mmm.
Datasmurf Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Hmm ... Frister å dra ut i kveld altså, men jeg er så forbanna trett -_-
j-- Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Ok, awesome smiley. Eller "awosme" som det sto på en lappen under ølen jeg fikk i går :----D
Demonfudge Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 (endret) Aww. Hvilken hund? Den ene er en "Strihåret" Vorsteher og den andre er en Münsterländer. Endret 23. januar 2010 av DemonFudge
Datasmurf Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 "I misheard ANAL sex as NASAL sex. So I had some crazy idea that men stuck their cocks in a woman's nose. And women would say it really hurt and was really not fun for them but somehow men liked it with each other..." Ah, Something Awful, you keep cracking me up. Nå ... Skal jeg gå ut og drikke billig øl som jeg egentlig ikke er så glad i med noen venner, eller bli hjemme med cava og drinker, musikk og kortspill, og eventuelt film med kompisen min?
Latias Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Bli hjemme. Film med kompisen. Ha soverommet klart, dersom det blir for hett med kompisen.
Datasmurf Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Ha ha, det blir det nok ikke, dog, soverommet mitt er hett nok Har 360en og den gamle maskina mi kjørende for fullt for å få det varmt nok til å tørke klær
Mchansern Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har sett på korrupt og fikset boksing i ca. 2t. Helt sykt. Kommentatoren klikket helt. Det var en bokser fra Ukraina som var klart bedre enn en bokser fra Tyskland og fikk han i bakken flere ganger. Tyskeren gjorde knapt motstand og ble regelrett overkjørt. Allikevel siden de var i Tyskland, med tyske dommere vant Tyskeren. Fyfaen. Ukraineren klikket og viste fingeren til alle i salen og dommerne. Fikk meg i dårlig stemning.
Shikaru Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Ja nei det renner ikke over før glasset er fullt. Jokke med Tourettes - Verdiløse menn ( haha lenge sia jeg har hørt ja )
After Dark Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Hmm ... Frister å dra ut i kveld altså, men jeg er så forbanna trett -_- Gå ut og drikk noe med koffein i da.
TheKims Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Jeg har sett på korrupt og fikset boksing i ca. 2t. Helt sykt. Kommentatoren klikket helt. Det var en bokser fra Ukraina som var klart bedre enn en bokser fra Tyskland og fikk han i bakken flere ganger. Tyskeren gjorde knapt motstand og ble regelrett overkjørt. Allikevel siden de var i Tyskland, med tyske dommere vant Tyskeren. Fyfaen. Ukraineren klikket og viste fingeren til alle i salen og dommerne. Fikk meg i dårlig stemning. Så samme kampen. Er dessverre slik boksing fungerer, Bokser man i hjemlandet vinner man som regel, Eneste visst det ender med knockout at kampen kan vinnes av utlendingen. Har sett flere slike kamper som ender urettferdig. Har bare kost meg med eldste sønn min i hele helga, Over 1,5 år siden sist jeg har sett han. Rart å tenke på at han begynner på skolen til høsten, Man blir litt skremt over hvor tiden blir av.
After Dark Skrevet 23. januar 2010 Skrevet 23. januar 2010 Lå i boblebadet i ca. tre tmer istad g nå er første tekopp drukket. Vurderer å sette på vann til en kopp til. Greit med en rolig lørdag også innimellom.
Anbefalte innlegg