Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Mora di er heit ;¤

Morra di er, dessverre, ikke spesielt trang. Men hu gjør mye som er særdeles underholdende.

edit:

Flink med tunga, det skal hu ha!

Endret av Nyhus
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helvette.

Jeg har ikke ANSELSE om hvor jeg sluttet på sesong 5 av House M.D så jeg må sitte å bra tilfeldig rundt om kring for å prøve å se hvor jeg sluttet *sukk*

Meeeh...drit i det. Jeg tror jeg ser Big Bang Theory heller.

Hopp rett til sesong seks, herlig start på sesongen! :D

Skrevet

"I misheard ANAL sex as NASAL sex. So I had some crazy idea that men stuck their cocks in a woman's nose. And women would say it really hurt and was really not fun for them but somehow men liked it with each other..."

Ah, Something Awful, you keep cracking me up. :D

Nå ... Skal jeg gå ut og drikke billig øl som jeg egentlig ikke er så glad i med noen venner, eller bli hjemme med cava og drinker, musikk og kortspill, og eventuelt film med kompisen min?

Skrevet

Jeg har sett på korrupt og fikset boksing i ca. 2t. Helt sykt. Kommentatoren klikket helt. Det var en bokser fra Ukraina som var klart bedre enn en bokser fra Tyskland og fikk han i bakken flere ganger. Tyskeren gjorde knapt motstand og ble regelrett overkjørt. Allikevel siden de var i Tyskland, med tyske dommere vant Tyskeren. Fyfaen. Ukraineren klikket og viste fingeren til alle i salen og dommerne.

Fikk meg i dårlig stemning.

Skrevet
Jeg har sett på korrupt og fikset boksing i ca. 2t. Helt sykt. Kommentatoren klikket helt. Det var en bokser fra Ukraina som var klart bedre enn en bokser fra Tyskland og fikk han i bakken flere ganger. Tyskeren gjorde knapt motstand og ble regelrett overkjørt. Allikevel siden de var i Tyskland, med tyske dommere vant Tyskeren. Fyfaen. Ukraineren klikket og viste fingeren til alle i salen og dommerne.

Fikk meg i dårlig stemning.

Så samme kampen. Er dessverre slik boksing fungerer, Bokser man i hjemlandet vinner man som regel, Eneste visst det ender med knockout at kampen kan vinnes av utlendingen.

Har sett flere slike kamper som ender urettferdig.

Har bare kost meg med eldste sønn min i hele helga, Over 1,5 år siden sist jeg har sett han. Rart å tenke på at han begynner på skolen til høsten, Man blir litt skremt over hvor tiden blir av.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...