Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom til steinkjer. Er 30 kroner halvlitern her i kveld :thumbs:

Zara suger.

Hysj på deg. Zara eier!

Onkel Oscar derimot *grøss*

 

Zara er det eneste brukbare utestedet nord for Trondhjem.

Som om du har vært på utesteder utenom i Steinskjer?

Bamses Pub og Barfly er episke.

Det er ikke relevant i det hele tatt.

 

Jeg er egentlig fornøyd så lenge jeg kan få en brukbar caipirinha, cuba libre (uten bruk av spiced gold, eww) og mojito.

 

Dessuten spiller DJ Jim :D

Lenke til kommentar
Jeg har vondt i hodet!

Du skal ikke komme hitover ikveld og se på russerevyen da? Jørgen kommer :)

 

Begynner klokka 7.

 

Kanskje det! er det fest etterpå?

Tviler, Eskil drakk igår, gabb, kristian og hans drakk forrige helg og jeg helga før der :p Må spare litt cash nå tror jeg^^

Lenke til kommentar
Jeg har vondt i hodet!

Du skal ikke komme hitover ikveld og se på russerevyen da? Jørgen kommer :)

 

Begynner klokka 7.

 

Kanskje det! er det fest etterpå?

Tviler, Eskil drakk igår, gabb, kristian og hans drakk forrige helg og jeg helga før der :p Må spare litt cash nå tror jeg^^

 

 

And then? Jeg drakk igår jeg også og forige helg og helga før der osv.. Det handler om prioriteringer

Lenke til kommentar
Jeg har vondt i hodet!

Du skal ikke komme hitover ikveld og se på russerevyen da? Jørgen kommer :)

 

Begynner klokka 7.

 

Kanskje det! er det fest etterpå?

Tviler, Eskil drakk igår, gabb, kristian og hans drakk forrige helg og jeg helga før der :p Må spare litt cash nå tror jeg^^

 

 

And then? Jeg drakk igår jeg også og forige helg og helga før der osv.. Det handler om prioriteringer

Du er jo alkoholiker da :p

 

Skal ikke skje igjen :)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det relevant. Når du kommer med en påstand om at Zara er det eneste brukbare utestedet nord for Trondheim. En idiotisk påstand, som du ikke kan backe opp når du kun har ferdes i Steinskjer. Beste puben i steinskjer er kanskje mer korrrert,dog det sier meget MEGET lite.

Er vel mer et utested enn en pub.

Og det er sikkert relevant i den verden du lever i, men for meg er det totalt urelevant og jeg fortsetter å komme med påstander uten å ha noen interesse av å engang kunne backe dem opp. Det er for kjedelige mennesker.

 

Og ang. det å være alkoholiker, ingenting galt med det. Jeg ser for meg en fremtid som det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...