Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote fra i dag morges (i halvsøvne): Mmhm.. det er farlig å stikke hodet inn i feil hull..

 

Og nei, det hadde ingen sammeneheng med det hun sa til meg, og drømmen var ikke seksuell. Jeg drømte at jeg måtte stikke hodet inn i en gigantisk gelatinblokk i Oslo, med hull i. Men hodet passet ikke inn i mer enn ett hull, og jeg ble straffet hvis jeg ikke traff riktig. Skikkelig frustrerende.

Lenke til kommentar
Quote fra i dag morges (i halvsøvne): Mmhm.. det er farlig å stikke hodet inn i feil hull..

 

Og nei, det hadde ingen sammeneheng med det hun sa til meg, og drømmen var ikke seksuell. Jeg drømte at jeg måtte stikke hodet inn i en gigantisk gelatinblokk i Oslo, med hull i. Men hodet passet ikke inn i mer enn ett hull, og jeg ble straffet hvis jeg ikke traff riktig. Skikkelig frustrerende.

 

Så lenge du huske å putte 1eren i 2 eren og ikke omvendt tror jeg du berges bra :p

Endret av Big tony
Lenke til kommentar

Jeg har enda til gode å oppleve mitt første kyss.

 

---

 

Fins det noe mer underholdende enn dataproblemer som fører til at man må tre nettverkskabel ut vinduet midt på natten? Har holdt på i et par timer nå, og endelig ser det ut som om problemene er borte.

 

Serveren har takket for seg, softwaremessig og hardware-en er avhengig av rett måneposisjon for å fungere.

 

Nettverksproblemer blir ekstra gøy når man har med iptv å gjøre. Må vente med å gå ned og sjekke om tv-en fungerer nå, siden jeg har mislyktes to ganger - og det skal ikke mye aktivitet til før hundene våkner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...