Aces Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Gleder meg En mexicaner i vårt lille samfunn? Jasså.. Hvordan er han da?Han holder ca. 40% alk./vekt og har en fruktig gresslig smak, med hint av gresskar Å ... Det hadde vært mye morsommere med en ordentlig mexicaner. En liten utlending blant alt innavlet
b-real Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Whaz?! *host* freakshow! *host* Vel...jentekliss serier er sikkert fun for noen
K.. Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Haha, steike. Jeg så AKKURAT den episoden selv!^^Naisern! DU mann! Går ikke du kjemi ellerno nede på Gløs?
Aces Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 det er som en norsk sydenturist det om man ser bort ifra gresskarsmaken da Se ikke bort i fra det. Ser man på menneskene på charterfeber ville det ikke forundre meg om noen av dem smakte gresskar. (ikke at jeg ville prøvd å slikke på dem, men du kan jo? )
mushi Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg som marinerte så mye kylling ista også kom jeg på at jeg må spise alt alene til middag i mårra Følg min oppskrift fra tidligere i dag og du kommer ikke til å angre Hva er det? Ta livet av degselv? Gråte?
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Whaz?! *host* freakshow! *host* Vel...jentekliss serier er sikkert fun for noen Det finnes kun en legeserie, og det er House.
GeO Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Haha, steike. Jeg så AKKURAT den episoden selv!^^Naisern! DU mann! Går ikke du kjemi ellerno nede på Gløs? Bingo! Og du er mannen bak Rogers Ugleklekkeri?
b-real Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Er tøsing tillatt? Hva er tøsing? Les første posten. Er noe som kalles regler.
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 det er som en norsk sydenturist det om man ser bort ifra gresskarsmaken da Pøff... Han smaker mye bedre enn de fleste norske turister. Å ... Det hadde vært mye morsommere med en ordentlig mexicaner. En liten utlending blant alt innavlet Mexicanere er late dyr stort sett
Skarstard Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 chokke: nei som for eksempel at Gud er i blandt oss. ( eg er ikkje religiøs elr noke men eg trur på gud) Jo, det er du. religion religio'n m1 (fra lat.) gudsdyrkelse, guds- el. gudetro kexxy, eg snakkar om ein ordentleg gud. korleis ellers kunne alt dette vert skapt? sjå rundt deg mann Vel, noen tabber har han i hvert fall gjort.
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Er tøsing tillatt? Hva er tøsing? Les første post, du.
b-real Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Det finnes kun en legeserie, og det er House. Jupp. House is da shit.
Aces Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Vel...jentekliss serier er sikkert fun for noen De redder liv!
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 kexxy, eg snakkar om ein ordentleg gud. korleis ellers kunne alt dette vert skapt? sjå rundt deg mann Vel, noen tabber har han i hvert fall gjort. Ooo, den svir. Schnell, din tur.
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Rogers Ugleklekkeri Tell me more. Åhåhåhåh. I remember this, KE
b-real Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Vel...jentekliss serier er sikkert fun for noen De redder liv! har jeg også gjort men det blir ingen tv-serie om meg lizm.
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hva er det? Ta livet av degselv? Gråte? -Ta X stykk kyllingfilet. -Kutt i biter. -Mariner i STERKT krydder -Stek i panne -Tilsett fløte -Reduser -Hell begge deler over i kjele og fortsett reduseringen -tilsett mel/vann-balnding om du vil ha det mer tyktflytende -smak til med krydder -kok ris -server Endret 27. januar 2008 av L4r5
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 kexxy, eg snakkar om ein ordentleg gud. korleis ellers kunne alt dette vert skapt? sjå rundt deg mann Vel, noen tabber har han i hvert fall gjort. Ooo, den svir. Schnell, din tur. BUUUUURN! nice one.
Anbefalte innlegg