Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Vil du bo i signaturen min? (som min gud)? Jatakk. HVIS jeg får være rosa.
Nora90 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Hei alle sammen^^ Hvordan har vi det? Nå har jeg sett hele sesong 1 og 2 av Greys anatomi Jeg har det fint, selvom tanken om å stå opp tidlig og gå på skolen surrer rundt i bakhuet. Hvordan står det til med deg?
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Hei alle sammen^^ Hvordan har vi det? Nå har jeg sett hele sesong 1 og 2 av Greys anatomi Vi har det fint. Vi har fått besøk av en mexicaner som heter Jose Cuervo Clasico Og du har bare å se mere av grays. Det blir bare enda bedre
b-real Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Hei alle sammen^^ Hvordan har vi det? Nå har jeg sett hele sesong 1 og 2 av Greys anatomi Oh the drama
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 kexxy, eg snakkar om ein ordentleg gud. korleis ellers kunne alt dette vert skapt? sjå rundt deg mann Hadde du fulgt med i naturfagen kunne sikkert læreren gitt deg forklaringer på både det ene og det andre. When a man and a woman/a man and a man/a woman and a woman/a man and a donkey/a man, a donkey and two teenage girls love each other very much (...)
Kexxy er sexxy! Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Vil du bo i signaturen min? (som min gud)? Jatakk. HVIS jeg får være rosa. Selvfølgelig
MrBjoern Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 ( eg er ikkje religiøs elr noke men eg trur på gud) Jeg trodde religion var å tro på noe. Om det var togbaner eller en gud, er egentlig det samme... =/
K.. Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Så nettopp torsdagens episode av Uti vår hage 2. Gøy! Andre som har sett den?
b-real Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Cuervo Clasico Og du har bare å se mere av grays. Det blir bare enda bedre Bedre? no fucking way...
Aces Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har det fint, selvom tanken om å stå opp tidlig og gå på skolen surrer rundt i bakhuet. Hvordan står det til med deg? Ditto Vi har det fint. Vi har fått besøk av en mexicaner som heter Jose Cuervo Clasico Og du har bare å se mere av grays. Det blir bare enda bedre Gleder meg En mexicaner i vårt lille samfunn? Jasså.. Hvordan er han da? Oh the drama You know you like it
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Bedre? no fucking way... Noe sier meg at du ikke er en fan?
Aces Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Så nettopp torsdagens episode av Uti vår hage 2. Gøy! Andre som har sett den? Hehe jepp! Tar opp alle sammen så jeg kan se dem igjen og igjen og igjen og igjen ... og igjen
b-real Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Oh the drama You know you like it Nei tvert imot. Første sesongen var grei men jiiiz for noe drit resten var
GeO Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Så nettopp torsdagens episode av Uti vår hage 2. Gøy! Andre som har sett den? Haha, steike. Jeg så AKKURAT den episoden selv!^^
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Gleder meg En mexicaner i vårt lille samfunn? Jasså.. Hvordan er han da?Han holder ca. 40% alk./vekt og har en fruktig gresslig smak, med hint av gresskar
chokke Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 kexxy, eg snakkar om ein ordentleg gud. korleis ellers kunne alt dette vert skapt? sjå rundt deg mann Jeg ser, og lurer på hvordan du utifra dine små observasjoner (det man kan se med det blotte øye) kan trekke konklusjon som taler for en høyere eksistens. "Ting faller ikke mot bakken pga tiltrekning, det faller fordi en høyere eksistens vil at det skal falle"
mushi Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg som marinerte så mye kylling ista også kom jeg på at jeg må spise alt alene til middag i mårra
Aces Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Nei tvert imot. Første sesongen var grei men jiiiz for noe drit resten var Whaz?! *host* freakshow! *host*
L4r5 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg som marinerte så mye kylling ista også kom jeg på at jeg må spise alt alene til middag i mårra Følg min oppskrift fra tidligere i dag og du kommer ikke til å angre
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Han holder ca. 40% alk./vekt og har en fruktig gresslig smak, med hint av gresskar det er som en norsk sydenturist det om man ser bort ifra gresskarsmaken da
Anbefalte innlegg