Quote Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Jeg mistenker at regjeringen sørger for alt dette som et spill. De ønsker å knuse den respekten Arbeiderpartiet fikk etter 22. juli. Nå skal de vise at de er handlekraftige! Nå som Jonas Gahr Støre seiler opp til å bli en favoritt er det jammen på tide med handling. Endret 26. juli 2014 av Quote Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Et svært helikopter fløy rundt blokka vår i 10 min og landa ved siden av. Fløy veldig lavt. Nå fløy det vekk igjen. Hadde blålys, men så ikke fargen. Kommer tilbake igjen nå hører jeEr bare meg på den:( men nei stoler ikke på de som har den ps er ganske bleik også eller lyset gjorde meg bleikHæ?Oi hva iSkulle sitrre bytex elns:S ps reiser til oslo om noen timer er så redd så redd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg tør ikke å sove har aldri vært så nervøs før Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 du er no en snodig en..hvis du ikke ville at noen skulle vite om denne videoen, hvorfor snakke om den her i full offentlighet? blir jo som disse kjendisdamene som plutselig har en sextape som ble "stjålet" fra deres mobiltelefon/pc IKKE GÅ OG GOOGLE OG FINN DEN MEN DEN FINNES ALTSÅ Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Ja, så blei eg jo heilt pære kvelden før arbeidsdag. Moro då. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 du er no en snodig en..hvis du ikke ville at noen skulle vite om denne videoen, hvorfor snakke om den her i full offentlighet? blir jo som disse kjendisdamene som plutselig har en sextape som ble "stjålet" fra deres mobiltelefon/pc IKKE GÅ OG GOOGLE OG FINN DEN MEN DEN FINNES ALTSÅ Jammen det gjør ikke noe for meg at dere eller amdre randoms ser den!! Er bare redd for bekjemte irl Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Det var da en merkelig tankegang. Tenk om du plutselig møter noen fra forumet uten å være klar over det? : p Da spiller det vel ingen rolle om vi er randoms nå, for det er vi ikke da. :> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 http://www.youtube.com/watch?v=ZQScRC1iS38 Galninger både på gatene (og på hustakene) Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Rapport fra seljord countryfest: Jævlig varmt i teltet og det er ikke innlagt vann. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Jeg tør ikke å sove har aldri vært så nervøs før Er du 16 år gammel ? Endret 26. juli 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Det er forresten ikke lov å ta med små aper på toget. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Det er forresten ikke lov å ta med små aper på toget. Hvorfor ikke ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Litt spesielt. Han brukte omtrent 14 timer på 42 km over den Engelske kanal. Nå skal han svømme 120 kilometer. Hvis han svømmer cirka like raskt, så vil han bruke rundt 42 timer. Kan da ikke være mulig å klare dette... Nærmer seg, 15 nautiske mil igjen. Ankomst i morgen tidlig og kan skimte land i sør sies det. http://www.marinetraffic.com/no/ais/home/centerx:8.227179/centery:57.51683/zoom:8/oldmmsi:257587700/olddate:lastknown# Klarte det. Brukte 45 timer. Historisk svømmetur Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 For å være ærlig var jeg sikker på at dette ikke kom til å gå. Kudos where kudos is due. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Det er forresten ikke lov å ta med små aper på toget. Hvorfor ikke ?Kanskje de er redd for apestreker? Endret 26. juli 2014 av Overmoden 3 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Det er forresten ikke lov å ta med små aper på toget. Hvorfor ikke ?Kanskje de er redd for apestreker? Oh stop. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Det var no ein heilt mega ide å hoppe over frukost og reise på jobb utan niste Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 Jeg har heller ikke spist frokost idag. Får vel slenge i meg noen brødskiver med nugatti nå. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 du er no en snodig en..hvis du ikke ville at noen skulle vite om denne videoen, hvorfor snakke om den her i full offentlighet? blir jo som disse kjendisdamene som plutselig har en sextape som ble "stjålet" fra deres mobiltelefon/pc IKKE GÅ OG GOOGLE OG FINN DEN MEN DEN FINNES ALTSÅ Jammen det gjør ikke noe for meg at dere eller amdre randoms ser den!! Er bare redd for bekjemte irl Kanskje du kan prøve deg på en "den kjenner jeg ikke til, må være ei som bare likner" Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 26. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2014 ... Mener ikke at de styrer terroristene eller scammer oss, men tror de griper sjansen, ja... når det først har dukket opp en trussel - liten eller stor - så slenger de seg på for full gass for å vinne valget i 2017... jeg sier dette siden de setter inn militære... de tror vel det gir poeng i boken (noe det helt sikkert gjør). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg