Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg mistenker at regjeringen sørger for alt dette som et spill. De ønsker å knuse den respekten Arbeiderpartiet fikk etter 22. juli. Nå skal de vise at de er handlekraftige! Nå som Jonas Gahr Støre seiler opp til å bli en favoritt er det jammen på tide med handling.

 

Browsing+Newest+Uploads.+Move+along+peop

Endret av Quote
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

Et svært helikopter fløy rundt blokka vår i 10 min og landa ved siden av. Fløy veldig lavt. Nå fløy det vekk igjen. Hadde blålys, men så ikke fargen. Kommer tilbake igjen nå hører je

Er bare meg på den:( men nei stoler ikke på de som har den ps er ganske bleik også eller lyset gjorde meg bleik
Hæ?
Oi hva i

Skulle sitrre bytex elns:S ps reiser til oslo om noen timer er så redd så redd

Lenke til kommentar

du er no en snodig en..hvis du ikke ville at noen skulle vite om denne videoen, hvorfor snakke om den her i full offentlighet? blir jo som disse kjendisdamene som plutselig har en sextape som ble "stjålet" fra deres mobiltelefon/pc IKKE GÅ OG GOOGLE OG FINN DEN MEN DEN FINNES ALTSÅ

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

du er no en snodig en..hvis du ikke ville at noen skulle vite om denne videoen, hvorfor snakke om den her i full offentlighet? blir jo som disse kjendisdamene som plutselig har en sextape som ble "stjålet" fra deres mobiltelefon/pc IKKE GÅ OG GOOGLE OG FINN DEN MEN DEN FINNES ALTSÅ

Jammen det gjør ikke noe for meg at dere eller amdre randoms ser den!! Er bare redd for bekjemte irl

Lenke til kommentar

 

Litt spesielt. Han brukte omtrent 14 timer på 42 km over den Engelske kanal. Nå skal han svømme 120 kilometer. Hvis han svømmer cirka like raskt, så vil han bruke rundt 42 timer. Kan da ikke være mulig å klare dette...

 

Nærmer seg, 15 nautiske mil igjen. Ankomst i morgen tidlig og kan skimte land i sør sies det.

 

http://www.marinetraffic.com/no/ais/home/centerx:8.227179/centery:57.51683/zoom:8/oldmmsi:257587700/olddate:lastknown#

 

 

Klarte det. Brukte 45 timer. Historisk svømmetur

Lenke til kommentar

 

du er no en snodig en..hvis du ikke ville at noen skulle vite om denne videoen, hvorfor snakke om den her i full offentlighet? blir jo som disse kjendisdamene som plutselig har en sextape som ble "stjålet" fra deres mobiltelefon/pc IKKE GÅ OG GOOGLE OG FINN DEN MEN DEN FINNES ALTSÅ

Jammen det gjør ikke noe for meg at dere eller amdre randoms ser den!! Er bare redd for bekjemte irl

 

Kanskje du kan prøve deg på en "den kjenner jeg ikke til, må være ei som bare likner"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...