Diskutant Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Fødselsdag! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 I dag er det ti år siden Jokke døde. :< Lenke til kommentar
Oda Tornerose Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 I dag er det ti år siden Jokke døde. :< Ja, huff. Trist … Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Så hva skal man finne på så tidlig på morgenen. Kanskje løpe naken ute i snøen ? Det pleier jeg å gjøre hver vinter. Om natta. Verandaen vår vender mot skogen, så ingen ser. Jeg pleide å gjøre i det i hagen og opp og ned gata jeg. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Meh... skal jeg ta meg en tur på loppemarked? Må finne meg noe vinyl så jeg kan lage noen slike Evt. høre på dem, men det er litt mer tvilsomt. Endret 17. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Så hva skal man finne på så tidlig på morgenen. Kanskje løpe naken ute i snøen ? Det pleier jeg å gjøre hver vinter. Om natta. Verandaen vår vender mot skogen, så ingen ser. Haha! Kos! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg hører en av nevøene mine hyle som en pterodactyl. Jeg tror jeg sitter her oppe til jeg er ferdig med kaffekoppen min. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Vurderer å spise mat etterhvert.... Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Blææh , jeg spyr. Dere må aldri finne på å steke slik corned beef greier på boks, fy som det stinker surt og smaker dritt . Frokosten min ble helt ødelagt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Smaker ikke så godt uansett. Det har jeg brent meg på. Samme går for Campbells kyllingsuppe. Den ultimate studentmaten på 70-80-tallet ifg. pappa. Meh... skal jeg ta meg en tur på loppemarked? Må finne meg noe vinyl så jeg kan lage noen slike Evt. høre på dem, men det er litt mer tvilsomt. Ødelegge plater på den måten! Skamme seg skulle du! Skamme seg! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Da må det være drittplater. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Hehe Får vel finne noen som ikke er verd å høre på (og i mine øyne så er det en del) Er en grunn til at jeg tenkte meg på loppemarked og ikke bare gjorde det med de Tsjekkiske symfoniene jeg har ved siden av meg Endret 17. oktober 2010 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 *sukke oppgitt* Ungdommen nå til dags. Lenke til kommentar
pippippipe Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 For et fint vær! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Noen av dere som husker et kjempegammelt kattespill til pc, der du skulle spise mus, å passe deg for en kost som fulgte etter for å gjøre rent etter fotsporene dine? Egentlig ikke, men takk for at du minnet meg på et spill jeg har savna. Rodent's Revenge, hvor man er en mus som skal unngå å bli fanget av katten(e) og samtidig få osten sin. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Meh... skal jeg ta meg en tur på loppemarked? Må finne meg noe vinyl så jeg kan lage noen slike Evt. høre på dem, men det er litt mer tvilsomt. Ey, takk for linken, det der var kult. Skal gjøres en gang i fremtiden Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 No problemo Sykt mye fett på den siden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Seigmen. <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Så hva skal man finne på så tidlig på morgenen. Kanskje løpe naken ute i snøen ? Det pleier jeg å gjøre hver vinter. Om natta. Verandaen vår vender mot skogen, så ingen ser. Oooh. Det er lenge siden jeg har gjort. Det må gjøres i år. I dag er det ti år siden Jokke døde. :< RIP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Det pleier jeg å gjøre hver vinter. Om natta. Verandaen vår vender mot skogen, så ingen ser. Jeg gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg