Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen av oss er født litt mer åpne enn du er, andre har sett litt av verden på andre måter enn gjennom turistbrillene.

Du skal faen ikke uttale deg med noe mot meg når du ikke vet om en dritt. Og hva vet du om det forresten? Jeg drar ikke bare til utlandet for sightseeing og shopping. Du kan bare holde kjeft og slutte å motsi meg hele tiden, ok?

Og IKKE kall meg bortskjemt. Jeg er ikke bortskjemt på hvilken som helst måte.

Du bruker 90% av lønna på klær, ser ned på folk som har klær fra Fretex og synes det er uhygienisk å bruke bukser lengre enn det DU synes er ok. Hvis du har reist til alle verdensdelene for å utvide horisonten så har det faenmeg ikke funka

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er en boks som du har brød i, altså en brødboks. :)
Og hvilket materiale vi har på jorda skal liksom være egnet til dette, smarten?

Titan kan muligens ha en effekt? :hmm:

Men disse "brødboksene" vil i så fall bli meget ekspansive :hmm:

Skrevet
Noen av oss er født litt mer åpne enn du er, andre har sett litt av verden på andre måter enn gjennom turistbrillene.

Du skal faen ikke uttale deg med noe mot meg når du ikke vet om en dritt. Og hva vet du om det forresten? Jeg drar ikke bare til utlandet for sightseeing og shopping. Du kan bare holde kjeft og slutte å motsi meg hele tiden, ok?

Og IKKE kall meg bortskjemt. Jeg er ikke bortskjemt på hvilken som helst måte.

Du bruker 90% av lønna på klær, ser ned på folk som har klær fra Fretex og synes det er uhygienisk å bruke bukser lengre enn det DU synes er ok. Hvis du har reist til alle verdensdelene for å utvide horisonten så har det faenmeg ikke funka

Hvordan vet du at Epletyv bruker 90% av lønnen sin på klær?

Og folk må da få lov til å syns at det ikke er like kult å bruke klær fra Fretex som andre klær?

Og å gå med samme undertøy i flere dager er faktisk uhygienisk.

Skrevet
Du er tilgitt om du sier 100 Ave Maria og betaler 50.- kroner til dyrebeskyttelsen

Har aldri helt skjønt dette med Ave Maria? Er det bare å gjenta ordene "Ave Maria"?

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke lage brødbokser av salt da? Så lenge man ikke hiver vann på holder de seg jo hele og fine. Og dersom brødet legges i brødpose (plastpose) er det heller ingen fare for at brødet blir salt. Win-Win-situation!

Endret av Snorre
Skrevet
Du er tilgitt om du sier 100 Ave Maria og betaler 50.- kroner til dyrebeskyttelsen

Har aldri helt skjønt dette med Ave Maria? Er det bare å gjenta ordene "Ave Maria"?

Aner ikke. Spør en katolikk

Skrevet

HenrikC: ho sa ho brukte 90 % av lønna si på klede, og ho sa ho hadde eit problem med at eg arva underbukser, og at ho syntest det var uhygiensik dersom ein brukte bukser meir enn 3 dagar på rad

Skrevet
Titan kan muligens ha en effekt? :hmm:

Men disse "brødboksene" vil i så fall bli meget ekspansive :hmm:

hehe, det er vanskelig å tenke så langt frem i tid. Tho, er jo bare å tenke tilbake 50 år, det var ikke noe Internet og DVD og SMS den gang.

Så kanskje om 50 år?

Skrevet

Å, det fikk ikke jeg med meg.

Uansett, er det noe galt i det?

Hvis jeg hadde fått meg jobb hadde nok 70-80% av min lønn gått til klær, og jeg ser ikke problemet med det.

Skrevet

tror "Ave Maria" er en bønn...

Skrevet
Aner ikke. Spør en katolikk

Du slår meg som en merkelig person.

KexxY: Stop med dise futuristiske tekninger av nonsens! Len dem tilbake til nutiden!

Skrevet

HenrikC: Det er faktisk eit stort problem at folk i den rike verda bruker så mykje pengar på klede. det er for eksempel eitt problem.

og eg fårstår ikkje kva som er problemet med at eg føretrekk og bruke brukte klede

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...