Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bedre sex med vasket rompe


Anarkist

Anbefalte innlegg

Hei, :new_woot:

 

idag vil jeg ta opp det temaet som er absolutt tabubelagt i vårt samfunn. Vi bruker dopapir for å vaske bort bæsjen i rompen, mens i flere andre land brukes det vann for å vaske rompen. Det hevdes at en vasket rompe med vann fører til bedre sex opplevelse enn en rompe som er tørket med dopapir. Hvorfor har vi ikke mulighet for å vaske våre romper i de offentlige og private toaletter? :thumbdown:

 

I andre land finnes det sånne vannkran som man kan skru på ved siden av toalettet og dra dem ut og vaske bæsjen fra rompen, mens her hjemme er det bare dopapir. :dribble:

 

Hva mener dere om denne saken? Vil gjerne høre deres formening, spesielt jenters formening siden de blir jo borret i sine rompehull. Sjipt hvis den ikke er vasket med vann, og bare tørket med dopapir. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
spesielt jenters formening siden de blir jo borret i sine rompehull. Sjipt hvis den ikke er vasket med vann, og bare tørket med dopapir. :ermm:

 

Det er vel først og fremst gutter som har rompesex med hverandre =)

 

Neeh rumpehull er et rumpehull, driter vel en lagt *** i om det er en penis eller en vagina foran. :roll:

Lenke til kommentar
Man dusjer og får vasket rompa med vann.

 

Det i utlandet innebærer at man vasker med vann og hånda si, ikke alle som syns det er like lekkert.

Hvordan vasker du rumpa i dusjen uten å bruke hendene?

 

Det menes at istedet for å bruke dopapir "rett etter" så bruker du vann og hånda... det er litt mindre delikat enn å vaske den i dusjen...

 

Forøvrig så er vel inrettninen trådstarter refererer til ett Bidè? http://en.wikipedia.org/wiki/Bidet

Lenke til kommentar
Man dusjer og får vasket rompa med vann.

 

Det i utlandet innebærer at man vasker med vann og hånda si, ikke alle som syns det er like lekkert.

Hvordan vasker du rumpa i dusjen uten å bruke hendene?

 

Det menes at istedet for å bruke dopapir "rett etter" så bruker du vann og hånda... det er litt mindre delikat enn å vaske den i dusjen...

 

Forøvrig så er vel inrettninen trådstarter refererer til ett Bidè? http://en.wikipedia.org/wiki/Bidet

 

Jeg tror faktisk det trådstarter snakker om er innebygget i doen og ikke et bidet, men det er mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Forøvrig så er vel inrettninen trådstarter refererer til ett Bidè? http://en.wikipedia.org/wiki/Bidet

Bidé er for tisserumpa og ikke for bæsjerumpa...

 

Menstruerende damer/jenter kan vaske musa i et bidé. Man vasker seg ikke der etter at man har driti?!?

 

*EDIT*

Jeg ser at Wikipedia er uenig med meg, men jeg har alltid trudd dette var utelukkende for frontalunderspyling av damer.

 

Sjekk dette da:

"Users who are unfamiliar with bidets often confuse a bidet with a urinal, toilet, or even a drinking fountain. The user should use the toilet before using the bidet; its purpose is to wash afterwards."

:eek:

Endret av romhelten_spiff
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...