Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bedre sex med vasket rompe


Anarkist

Anbefalte innlegg

Kva med ein slags vaskesystem nedi dassen som kan aktiveres på same måte som når du trekker ned? Trekk i ei snor eller trykk på ein knapp så blir stumpen spylt i eit par sekundar med ein behageleg stråle.

 

Så slepp du å stå som ein idiot over ein bidé.

Men det kan være litt irriterende om du trekker i rompespylesnoren før du er ferdig...

Endret av Ashol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kva med ein slags vaskesystem nedi dassen som kan aktiveres på same måte som når du trekker ned? Trekk i ei snor eller trykk på ein knapp så blir stumpen spylt i eit par sekundar med ein behageleg stråle.

 

Så slepp du å stå som ein idiot over ein bidé.

Men det kan være litt irriterende om du trekker i rompespylesnoren før du er ferdig...

Nei, kvifor det? Kvifor skulle du trykke på knappen før du er ferdig forresten? Har du problemer med å trekke ned før alt er i skåla?

 

For øvrig hadde du eit svært passande brukarnavn til denne tråden. :D

 

MrLee: Sjå der ja, ikkje heilt det eg hadde tenkt meg, men absolutt eit utgangspunkt.

Lenke til kommentar
Forøvrig så er vel inrettninen trådstarter refererer til ett Bidè? http://en.wikipedia.org/wiki/Bidet

Bidé er for tisserumpa og ikke for bæsjerumpa...

 

Menstruerende damer/jenter kan vaske musa i et bidé. Man vasker seg ikke der etter at man har driti?!?

 

*EDIT*

Jeg ser at Wikipedia er uenig med meg, men jeg har alltid trudd dette var utelukkende for frontalunderspyling av damer.

 

Sjekk dette da:

"Users who are unfamiliar with bidets often confuse a bidet with a urinal, toilet, or even a drinking fountain. The user should use the toilet before using the bidet; its purpose is to wash afterwards."

:eek:

Syns nesten den her er litt verre, jeg:

Some bidet users feel using a bidet is more sanitary than toilet paper.[citation needed] However, most people who have access to a bidet usually use both, wiping with toilet paper before washing with the bidet. Bidets are very useful for the elderly or anyone with mobility problems and for people with hemorrhoids. People usually use toilet paper or a small towel that they hang next to the bidet for drying, and which is usually changed daily.
Lenke til kommentar

Folkens jeg snakker ikke om bidet. Det er noko heilt anna sak. Jeg snakker om sånn vannkran som man har i dusjen. Den åpner man og tar en skikkelig vask av rompa mens man sitter oppå dassen. Så tar man sin venstre hånd og fjernes smuss og grus fra rompehullet. I tillegg kan man sette fingeren i rompehullet og dra ut all bæsjen, fortsette slik til en får skikkelig vask av rompa. Dette kaller jeg rompevask. På tide at alle norske damer begynner å innføre dette i sin intimvask opplegget :thumbup:

Lenke til kommentar

mmmmmmmhhhh, sur bæsjrumpe lukt under sex er så behagelig det.

 

Tabubelagt? Folk må jo skjønne de må dusje eller være ren for at motparten skal ha like mye nytelse. Dette gjelder begge kjønn.

 

Jeg blir mest irritert jeg når jenta stinker nyklemt bæsj , eller bæsjrester som har morpha seg om til flytene brun svette! som legger seg som en sur eim rundt i hele rommet

 

Samme gjelder også for gutter og menn, kan tenke meg det er noen jenter der ute med bæsjrumpe horror stories!

 

Vask Dere ! Så slipper begge en ubehagelig sannhet!

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Jeg har ventet på disse japanske toalettene i 10 år nå! NÅR KOMMER DE?

Vi har jo fått både LCD og plasmaskjermer?! Vi får vel sikkert OLED-skjermer før vi får dass med spylefunksjon.

 

Alltid føle seg fresh der bak etter å ha sluppet donglebær, det må være noe det..

 

Ellers er normal renslighet greit for meg før sex.. (Tar vel det jeg får?)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...