Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bedre sex med vasket rompe


Anarkist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt er sex bedre med ren rumpe! Dusj alltid grundig før sex!

 

Dette med at de bruker venstrehånda til rumpevask/-tørk i sydligere land er særdeles urenslig, med tanke på hvor lite gutter flest vasker hendene. Kanskje vasker de hendene litt oftere i de landene. I hvertfall får man håpe det.

 

Hvis jeg skal bygge meg hus, skal jeg legge inn lås på badedøra, slik at den ikke åpner seg før håndvasken har vært i bruk i minst fem minutter. Når gjester da dundrer på døra for å komme ut, vet jeg hvem jeg ikke skal be en gang til...

 

Ellers burde bidét være standard på alle bad, synes jeg.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Hvis jeg skal bygge meg hus, skal jeg legge inn lås på badedøra, slik at den ikke åpner seg før håndvasken har vært i bruk i minst fem minutter.

 

Lykke til med straumrekninga.

Nå har vel aldri dørlåser, sensorer og timere vært kjent for å suge voldsommme mengder med strøm da, kanskje med mindre det er en kjempesvær elektromagnetisk lås med i bildet. ;)

 

Men 5 minutters håndvask er vel kanskje i litt ekstreme laget haha.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

To-tre minutter da. Jeg har ikke tatt tiden det tar å gjøre dette skikkelig. Det viktigste er vel at man sørger for å vaske hendene. Og det er min erfaring at veldig få gutter gidder å gå bort til håndvasken i det hele tatt! Lærer de ikke det av foreldrene lengre? Det værste er å se på toaletter på restauranter at folk går direkte fra dritern og bort til matbordet.

Lenke til kommentar

Husker jeg tok opp nettopp det med en kamerat etter at han hadde vært på toalettet og gjort sitt. Hans svar til det var at han gadd da ikke å bruke tid på å vaske hendene, han hadde jo bare tatt på papiret.

 

Selv har jeg alltid vasket hendene godt etter dobesøk, faktisk ble det så mye i en periode da jeg var omtrent 6-7 år at mamma og pappa måtte snakke meg til å ta det mindre grundig. Det tok lang tid, og jeg brukte altfor mye såpe.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva mener dere om denne saken? Vil gjerne høre deres formening, spesielt jenters formening siden de blir jo borret i sine rompehull. Sjipt hvis den ikke er vasket med vann, og bare tørket med dopapir. :ermm:

 

Aldri hørt om tunge?

:ph34r:

Lenke til kommentar
To-tre minutter da. Jeg har ikke tatt tiden det tar å gjøre dette skikkelig. Det viktigste er vel at man sørger for å vaske hendene. Og det er min erfaring at veldig få gutter gidder å gå bort til håndvasken i det hele tatt! Lærer de ikke det av foreldrene lengre? Det værste er å se på toaletter på restauranter at folk går direkte fra dritern og bort til matbordet.

To-tre minuttar på å vaske hendene? Greit nok at hygiene er viktig, men det er å overdrive.

Lenke til kommentar
Hvis jeg skal bygge meg hus, skal jeg legge inn lås på badedøra, slik at den ikke åpner seg før håndvasken har vært i bruk i minst fem minutter.

 

Lykke til med straumrekninga.

Nå har vel aldri dørlåser, sensorer og timere vært kjent for å suge voldsommme mengder med strøm da, kanskje med mindre det er en kjempesvær elektromagnetisk lås med i bildet. ;)

 

Men 5 minutters håndvask er vel kanskje i litt ekstreme laget haha.

 

Tror han mente prisen for å varme opp varmtvannet :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg savner faktisk bideet til farmor og farfar.

Det var noe av det beste jeg visste av ved å være hos de.

Kunne drite, tørke meg og så gå og bruke bideet.

 

Skikkelig herlig følelse.

Irriterer meg over at farmor fikk det fjerna siden det aldri ble brukt mer.

 

Har fortsatt ett på hytta, dog er litt langt å reise ned til Stavanger og så 1 times tid til hytta for å få vaska røven etter å ha driti.

Lenke til kommentar

Altså dette med japanske doer. De finnes faktisk i Norge, men ikke alle for et. Min kusine er funksjonshemmet og de fikk en slik dass, men hun er bare 11 år og får lett enda. Når du sitter på ringen så blir den presset ned og når du da spyler ned så blir denne aktivert, og du får en liten rumpedursj :w00t:

Den er litt større enn vanlig men ikke veldig^^

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...