Gå til innhold

Jeg og en kompis har et nyttårsaftenproblem


MrUrge

Anbefalte innlegg

Si sannheten funker, ihvertfall for meg. Si at du skal på fest, så slepper de å beskymre seg. De vil kanskje beskymre seg uansett de første gangene, men når de blir vant til det er det ikke noe stress lenger og da kan du dra ut å drikke uten innpåslitene foreldre, det er digg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei. Urge og donaldfilm er tingen.

 

Urge er tingen :p

 

Men nei, ikke vær så negativ, bare fordi du ikke drikker eller fester eller no sikkert.

Nigga please.

 

Høres ikke ut som du er alle festers midtpunkt selv, akkurat.

 

Carl :)

 

Du sa det :thumbup: Synd Hr. Urge, men jeg kommer nok til å drikke meg ekkel sammen med en haug av venner, mens du sitter hjemme i kjelleren med kompisen din :)

Lenke til kommentar
Men det er et problem siden vi ikke får lov til å gå ut i gatene av foreldra mine.

 

AAAAAHAHAHAHAHAHA!

 

 

 

Beklager, men det er ikke ofte en hører om slike situasjoner for 16åringer :wee:

 

Med mindre du bor i et krigsherjet område, der familien din er høyt oppe i det politiske system så skal du få lov av meg til å dra på fest selv om du ikke får lov av foreldrene dine ;)

 

Mammas forklaring på det var: dere får ikke lov til å gå å rave ute i gatene, det er masse blind vold.

 

Hils mordi fra meg å si at det er masse bilulykker, så hun må parkere bilen for godt!

Du ser hvor jeg vil?

Go out, have fun :--))))

Lenke til kommentar
Men det er et problem siden vi ikke får lov til å gå ut i gatene av foreldra mine.

 

Noen som har noen tips om hva vi burde gjøre? :S

Hold dere unna gatene. De er onde. De kan spise dere.

 

Antallet barn spist av veier øker faktisk drastisk på denne dagen. Overfall av lyktestolper øker med skremmende 550% på denne dagen =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...