Gå til innhold

Jeg og en kompis har et nyttårsaftenproblem


MrUrge

Anbefalte innlegg

Trodde liksom jeg hadde lest det som kunne leses på dette forumet, men jamen var det ikke nok et gullkorn gjemt bort.

 

--

 

Til trådstarter: Du har for det første ikke lov til å drikke, da du er mindreårig. Det er også særdeles farlig å drikke alkohol, da du kan dø av leversvikt. Alkohol svekker også dømmekraften, noe som kan resultere i at du maler mammas bil rosa, og kysser på jenter som er eldre en deg - det vil du ikke. Tror du skal holde deg hjemme, kose deg med raketter og drikke julebrus.

 

(Eller ikke ...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde liksom jeg hadde lest det som kunne leses på dette forumet, men jamen var det ikke nok et gullkorn gjemt bort.

 

--

 

Til trådstarter: Du har for det første ikke lov til å drikke, da du er mindreårig. Det er også særdeles farlig å drikke alkohol, da du kan dø av leversvikt. Alkohol svekker også dømmekraften, noe som kan resultere i at du maler mammas bil rosa, og kysser på jenter som er eldre en deg - det vil du ikke. Tror du skal holde deg hjemme, kose deg med raketter og drikke julebrus.

 

(Eller ikke ...)

 

Er ikke 100% sikker, men man har faktisk lov til å drikke når man er under lavalder. Man har derimot ikke lov til å gi, kjøpe eller selge alkohol til noen under 18. *Pirke, pirke*

Lenke til kommentar
Dere er ikke gamle nok til å drikke alkohol. Du bor fortsatt hos foreldra dine. Gjør som de sier og hold deg hjemme, edru.

 

Vel ifølge norske lover er vi kanskje ikke det, men når dansker, grekere, italiske osv er gamle nok selv under 18, er det bare å slenge inn en F**K norge, og bli med i gjengen. Men for min del høres det forsatt ikke ut som det egentlig er noen direkte lov mot dette, så jeg tviler på at man får noe særlig straff av det annet enn fra foreldrene. Men alikevel var ikke dette emne laget for at vi skal diskutere hva som er lov eller ikke..:p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Dere er ikke gamle nok til å drikke alkohol. Du bor fortsatt hos foreldra dine. Gjør som de sier og hold deg hjemme, edru.

 

Vel ifølge norske lover er vi kanskje ikke det, men når dansker, grekere, italiske osv er gamle nok selv under 18, er det bare å slenge inn en F**K norge, og bli med i gjengen. Men for min del høres det forsatt ikke ut som det egentlig er noen direkte lov mot dette, så jeg tviler på at man får noe særlig straff av det annet enn fra foreldrene. Men alikevel var ikke dette emne laget for at vi skal diskutere hva som er lov eller ikke..:p

 

Så flytt ut av landet, med den innstillingen har du ikke no her å gjøre heller.

Lenke til kommentar

Okei, en ting er hvis man synes det smaker dritt, eller ikke får lov av foreldrene sine osv, men hvis men i det hele tatt ikke drikker fordi det er 18 års grense, så må jeg nok kvalifisere de/deg/dem som kraftig nerd. Sorry ass, litt bøll må da man kunne gjøre, og jeg tviler veldig på at der er mange der ute som ikke begynte å drikke før dem var 18.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Dere er ikke gamle nok til å drikke alkohol. Du bor fortsatt hos foreldra dine. Gjør som de sier og hold deg hjemme, edru.

 

Vel ifølge norske lover er vi kanskje ikke det, men når dansker, grekere, italiske osv er gamle nok selv under 18, er det bare å slenge inn en F**K norge, og bli med i gjengen. Men for min del høres det forsatt ikke ut som det egentlig er noen direkte lov mot dette, så jeg tviler på at man får noe særlig straff av det annet enn fra foreldrene. Men alikevel var ikke dette emne laget for at vi skal diskutere hva som er lov eller ikke..:p

 

Så flytt ut av landet, med den innstillingen har du ikke no her å gjøre heller.

Hitlerkid.

Lenke til kommentar

Du har massevis av tid til å drikke og feste når du blir eldre.

Og, hadde jeg hatt valget mellom en svett kjellerhybel med en kompis, eller en fin stue med familien ville jeg ikke gått for det første..

 

Men, så har jeg ikke det problemet, mine foreldre stoler på meg :)

(Og jeg er ikke 15)

Endret av Demille
Lenke til kommentar
HAHA, har aldri sett så mange potensielle bash.org - quotes i en tråd før!

 

Kan dere ikke bare være hos kompisen din siden foreldrene hans skal bort? Eller har jeg misforstått noe?

 

Nei var det som var problemet, foreldra hans skal være hjemme..ikke i samme rom, men vi er redd for at dem skal komme ned eller no :p

 

Du har massevis av tid til å drikke og feste når du blir eldre.

Og, hadde jeg hatt valget mellom en svett kjellerhybel med en kompis, eller en fin stue med familien ville jeg ikke gått for det første..

 

Men, så har jeg ikke det problemet, mine foreldre stoler på meg :)

(Og jeg er ikke 15)

 

Fint for deg, men jeg ville nok valg den første så lenge den "svette" kjeller'n innholder alkohol :p

Lenke til kommentar
Noe du selvsagt misbruker på det groveste?

Hmm, egentlig ikke. Er jo en grunn til at de stoler på meg.. Jeg har aldri gitt dem en grunn til å ikke gjøre det.

 

Fint for deg, men jeg ville nok valg den første så lenge den "svette" kjeller'n innholder alkohol :p

"Jej, jeg var kul og drakk meg drita på nyttårsaften, med en kompis, i kjelleren, med foreldra i etg over."

Lenke til kommentar
Fint for deg, men jeg ville nok valg den første så lenge den "svette" kjeller'n innholder alkohol :p

"Jej, jeg var kul og drakk meg drita på nyttårsaften, med en kompis, i kjelleren, med foreldra i etg over."

 

Bedre enn "Jeg satt i en sofa hele den gørr-kjedelige kvelden mens jeg satt og så på alle foreldrene nyte alkohol som kunne ha vært i min kropp akkurat nå" :thumbdown:

 

Det du sa hørtes kanskje ikke dødskult ut, men alt er bedre uten foreldre.. :roll:

Lenke til kommentar
Du har massevis av tid til å drikke og feste når du blir eldre.

Og, hadde jeg hatt valget mellom en svett kjellerhybel med en kompis, eller en fin stue med familien ville jeg ikke gått for det første..

 

Men, så har jeg ikke det problemet, mine foreldre stoler på meg :)

(Og jeg er ikke 15)

 

Fint for deg, men jeg ville nok valg den første så lenge den "svette" kjeller'n innholder alkohol :p

Fuck yeah! Lol på deg demille, hvis du ikke smugdrikker bare fordi foreldra dine ikke vil er du jo ikke

med i gjengen
og en
kraftig nerd.

 

Peace out.

 

Carl :)

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Du har massevis av tid til å drikke og feste når du blir eldre.

Og, hadde jeg hatt valget mellom en svett kjellerhybel med en kompis, eller en fin stue med familien ville jeg ikke gått for det første..

 

Men, så har jeg ikke det problemet, mine foreldre stoler på meg :)

(Og jeg er ikke 15)

 

Fint for deg, men jeg ville nok valg den første så lenge den "svette" kjeller'n innholder alkohol :p

Fuck yeah! Lol på deg demille, hvis du ikke smugdrikker bare fordi foreldra dine ikke vil er du jo ikke

med i gjengen
og en
kraftig nerd.

 

Peace out.

 

Carl :)

 

Amen^^ :new_woot:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Uff, jeg får ikke forklart hvor oppgitt jeg blir over ungdom som skryter/prater 24/7 om drikking. Latterlig er det!

 

Siden når trengte man alkohol for å ha det moro på nyttårsaften, da man har hundrevis av kilo med krutt innenfor en radius av 100 meter rundt seg?

 

(Jo, jeg drikki, røyka og snusa, og kommer til å gjøre det mye mer, så stfu om at jeg er nerd. Jeg sier bare at jeg hater at folk får livet til å handle bare om det, noe som egentlig ikke hadde noe med topic å gjøre :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...