Gå til innhold

Jeg og en kompis har et nyttårsaftenproblem


MrUrge

Anbefalte innlegg

Yo

 

Jeg er 16 år og har funni ut at jeg ikke lendre vil være med foreldra mine på nyttårsaften. Jeg og en kompiss (MrLG på forumet) har planlagt å feire den sammen. Men så har vi et lite problem. Foreldra hans skal bort, men foreldra mine skal ikke. Og vi har hybel i samme huset og jeg kan få lov til å ha den. Men det vi har planlagt er å drikke oss drita og dra på fest. Men det er et problem siden vi ikke får lov til å gå ut i gatene av foreldra mine.

 

Noen som har noen tips om hva vi burde gjøre? :S

Endret av MrUrge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men det er et problem siden vi ikke får lov til å gå ut i gatene av foreldra mine.

 

AAAAAHAHAHAHAHAHA!

 

 

 

Beklager, men det er ikke ofte en hører om slike situasjoner for 16åringer :wee:

 

Med mindre du bor i et krigsherjet område, der familien din er høyt oppe i det politiske system så skal du få lov av meg til å dra på fest selv om du ikke får lov av foreldrene dine ;)

Lenke til kommentar
Men det er et problem siden vi ikke får lov til å gå ut i gatene av foreldra mine.

 

AAAAAHAHAHAHAHAHA!

 

 

 

Beklager, men det er ikke ofte en hører om slike situasjoner for 16åringer :wee:

 

Med mindre du bor i et krigsherjet område, der familien din er høyt oppe i det politiske system så skal du få lov av meg til å dra på fest selv om du ikke får lov av foreldrene dine ;)

 

Mammas forklaring på det var: dere får ikke lov til å gå å rave ute i gatene, det er masse blind vold.

Lenke til kommentar
Herregud for noen foreldre du har :p Må da få lov til å gå ut i gatene på nyttårsaften, jeg hadde gitt blanke i foreldrene mine hvis de hadde hatt så teite regler.

 

Uannsett om vi får lov eller ikke, er det ikke så lurt pga tilstanden vår :whistle: (altså hvis vi møter på noen kjente ute da seff)

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Dere kan jo gjøre som jeg gjorde når jeg var på den alderen; Gi faen i hva foreldrene deres sier.

 

Ja, men er bare veldig redd for at dem ringer meg eller går ned på hybelen og spørr åssen vi har det, og hvis vi da ikke er der så kan det jo hende at dem henter oss :ohmy:

 

Er foreldrene dine bodybuildere eller på annen måte fysisk godt tilrettelagt for å "hente" dere hjem igjen?

 

Om ikke så tror jeg ikke at jeg hadde bekymret meg stort for problemet. For å ikke nevne at det er lett å gjemme seg om det skulle bli en siste utvei.

 

Om de er såpass skrudd at de skulle finne på å ringe til politiet når de finner ut at du ikke gjør som de vil tror jeg de vil få samme reaksjonen som du fikk av meg i mitt første innlegg...

Lenke til kommentar
Herregud for noen foreldre du har :p Må da få lov til å gå ut i gatene på nyttårsaften, jeg hadde gitt blanke i foreldrene mine hvis de hadde hatt så teite regler.

 

Uannsett om vi får lov eller ikke, er det ikke så lurt pga tilstanden vår :whistle:

 

Ja, får lov til det normalt i helgene, men ikke nyttårsaften. Mamma tror sikkert det er masse fester og masse gjenger osv som driver på da .. Like ille i helgene da.. Men saken er at de vet ikke at jeg drikker, de tror jeg bare er ute med noen kompisser i helgene og ser på film:P

Lenke til kommentar
Herregud for noen foreldre du har :p Må da få lov til å gå ut i gatene på nyttårsaften, jeg hadde gitt blanke i foreldrene mine hvis de hadde hatt så teite regler.

 

Uannsett om vi får lov eller ikke, er det ikke så lurt pga tilstanden vår :whistle: (altså hvis vi møter på noen kjente ute da seff)

*ro ro ro din båt, ta din åre fatt*

Lenke til kommentar
Herregud for noen foreldre du har :p Må da få lov til å gå ut i gatene på nyttårsaften, jeg hadde gitt blanke i foreldrene mine hvis de hadde hatt så teite regler.

 

Uannsett om vi får lov eller ikke, er det ikke så lurt pga tilstanden vår :whistle: (altså hvis vi møter på noen kjente ute da seff)

Og det er ikke sååå farlig å møte på noen selv om du ikke er edru, tror de fleste har vært på fylla innen de har fylt 16. Og dere skal på fest? Hvordan kan dere møte på noen "kjente" som dere ikke vil at skal vite dere er fulle?

Lenke til kommentar
Herregud for noen foreldre du har :p Må da få lov til å gå ut i gatene på nyttårsaften, jeg hadde gitt blanke i foreldrene mine hvis de hadde hatt så teite regler.

 

Uannsett om vi får lov eller ikke, er det ikke så lurt pga tilstanden vår :whistle: (altså hvis vi møter på noen kjente ute da seff)

Og det er ikke sååå farlig å møte på noen selv om du ikke er edru, tror de fleste har vært på fylla innen de har fylt 16. Og dere skal på fest? Hvordan kan dere møte på noen "kjente" som dere ikke vil at skal vite dere er fulle?

 

Tror han heller mente noen som faktisk vil ha bråk

Lenke til kommentar
Her er en step by step guide til ungdomsopprør på nyttårsaften:

 

Slå av mobiler, gi faen i foreldre, kjøp drikke, stikk ut i gatene, finn en fest, drikk dere snydens, kom hjem i 5-6 tiden når foreldrene deres sover...

 

Og du tror faktisk foreldrene får sove når de ikke får tak i barna sine? Sånn er det med meg hver eneste lørdag. Må finne på et eller annet rart for å kunne drikke :p

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...