LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fikk ikke "Inside Xbox" jeg heller Kjipe greier ... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 hvorfor har du ikke voksen konto hvis du har et vanlig visa kort? (ikke electron) eller kan man betale med slikt også? Har VISA, men har registrert den på den child kontoen..og når jeg nå vil bytte til adult konto så er ikke VISA kort nummert osv. riktig...skjønner ikke noe jeg... Eh...jo...også?? skal jeg bruke kortet til en av de da mener du?? Ja. Så bytter etter at du er ferdig da vettu. Øh...mener med det?? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hadde håpet at det fungerte noe alá Steam, hvor jeg betaler én gang, så er jeg eier av spillet og kan laste det ned så mye jeg vil. Jeg tror det er sånn. De har det sånn med arcade-spill så vidt jeg vet. Takk for svar, da prøver jeg å laste ned Halo. Er uansett ikke mer enn 100,- :-) Digg med xvid støtte. Nå mangler kun støtte for .srt/.sub så kan jeg dumpe den gamle xboxen på lillesøster :-) Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 blir det bedre bilde/lyd på halo hvis man laster ned enn hvis man bruker orginalen til xbox?? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nice! Tror jeg skal laste ned Psyconuats i kveld :!: Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Psychonauts var det første jeg svidde av 1200 points på ihvertfall. Blir spennende å se hvordan dette funker. Forresten så er det svært mange divx'er som fucker opp hos meg. Oppløsninga går helt i frø, og så får jeg bare lyd og ikke bilde. Noen flere som opplever det? Ble plutselig veldig nervøs for hvilke filmer jeg spiller av nå. Kjipt. Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 hvor mye plass tar Fable? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) hvor mye plass tar Fable? 3.2GB står det på Marketplace. Endret 4. desember 2007 av AndyG Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) hvor mye plass tar Fable? 3,2 GB Edit: To late Endret 4. desember 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Prøvde å se en film. "You are missing a video update", noe jeg absolutt ikke gjør. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gratis tema og bildepakke for alle klassikerne. Yess. Skal dog ikke kjøpe noen siden jeg har nesten alle og har bestilt psychonauts. Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fikk til å kjøre av filmer nå. Men ingen subtitles dessverre. Mulig å få til dette? Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Installert, det jeg lurte på Kan jeg streame mpeg-4 gjennom windows media player 11 (noe jeg IKKE får til, kun divX, vises ikke i libary på xbox), eller må det streames gjennom det ruklet Zune? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 D var en spennende feil på Fable: "Fable: There are some random bursts of audio static and some minor texture issues and a short hang up when removing tattoos." Random burst of audio static - nice Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Damn, prøvde å laste ned en Klikk episode fra ITavisen for å prøve. Høyreklikket på DivX og trykket på "lagre mal som", la den i video mappen på maskinen og ventet. Når videoen enedlig var ferdig nedlastet skulle jeg prøve på kjeksboksen. Allt gikk fint og boksen fant maskinen. Gikk inn i video mappa og fant filen. Prøvde å spille av, men det gikk dårlig. Skjermen ble svart og bare lyden ble spillt av. Kom meg heller ikke tilbake til Dash siste gangen jeg prøvde, måtte restarte boksen. Står at det er en AVI/DivX fil, skal vel gå ann å spille av? Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ahh.. Sweet!! Nå har jeg det jeg trenger! Nettopp sett siste Top Gear og noen episoder av Heroes helt uten problemer (streamer vha WMP 11)! Takk Microsoft! Etter at jeg oppgradert boksen og prøvde å se en episode for første gang fikk jeg beskjed om å laste ned en videooppgradering på ca 2 Mb. Etter det så fungerer alt slik jeg vil ha det. Det eneste jeg savner nå er IE. Endret 4. desember 2007 av -stian- Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Top Gear? Kan du laste ned det lovlig? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Når jeg skal steame video ifra mediasenteret så låser boksen seg når jeg trykker på fila! hmm:/ Noen som vet? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er du sikker på at den låser seg helt? Vent en liten stund. Spiller du av Avi eller WMV, bruker du tredjepartsprogram? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Bruker Windows Media Player 11. Står at det er en avi fil. Prøvde å spille den av på PC`en i Media Player 11, får bare lyd da også. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå