Gå til innhold

Fall update, når?


j8rgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor har du ikke voksen konto hvis du har et vanlig visa kort? (ikke electron)

 

eller kan man betale med slikt også?

Har VISA, men har registrert den på den child kontoen..og når jeg nå vil bytte til adult konto så er ikke VISA kort nummert osv. riktig...skjønner ikke noe jeg...

 

Eh...jo...også?? skal jeg bruke kortet til en av de da mener du??

Ja. Så bytter etter at du er ferdig da vettu.

 

Øh...mener med det??

Lenke til kommentar
Hadde håpet at det fungerte noe alá Steam, hvor jeg betaler én gang, så er jeg eier av spillet og kan laste det ned så mye jeg vil.

Jeg tror det er sånn. De har det sånn med arcade-spill så vidt jeg vet.

 

Takk for svar, da prøver jeg å laste ned Halo. Er uansett ikke mer enn 100,- :-)

 

Digg med xvid støtte. Nå mangler kun støtte for .srt/.sub så kan jeg dumpe den gamle xboxen på lillesøster :-)

Lenke til kommentar

Psychonauts var det første jeg svidde av 1200 points på ihvertfall.

 

Blir spennende å se hvordan dette funker.

 

Forresten så er det svært mange divx'er som fucker opp hos meg. Oppløsninga går helt i frø, og så får jeg bare lyd og ikke bilde. Noen flere som opplever det?

 

Ble plutselig veldig nervøs for hvilke filmer jeg spiller av nå. Kjipt.

Lenke til kommentar

Damn, prøvde å laste ned en Klikk episode fra ITavisen for å prøve. Høyreklikket på DivX og trykket på "lagre mal som", la den i video mappen på maskinen og ventet. Når videoen enedlig var ferdig nedlastet skulle jeg prøve på kjeksboksen. Allt gikk fint og boksen fant maskinen. Gikk inn i video mappa og fant filen. Prøvde å spille av, men det gikk dårlig. Skjermen ble svart og bare lyden ble spillt av. Kom meg heller ikke tilbake til Dash siste gangen jeg prøvde, måtte restarte boksen. Står at det er en AVI/DivX fil, skal vel gå ann å spille av?

Lenke til kommentar

Ahh.. Sweet!! Nå har jeg det jeg trenger! Nettopp sett siste Top Gear og noen episoder av Heroes helt uten problemer (streamer vha WMP 11)! Takk Microsoft!

 

Etter at jeg oppgradert boksen og prøvde å se en episode for første gang fikk jeg beskjed om å laste ned en videooppgradering på ca 2 Mb. Etter det så fungerer alt slik jeg vil ha det. Det eneste jeg savner nå er IE.

Endret av -stian-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...