Gå til innhold

Fall update, når?


j8rgen

Anbefalte innlegg

De landene som snakker engelsk har visst fått "inside Xbox", men de landene som ikke gjør det må vente på en oversatt versjon. Altså skal vi visst få en norsk versjon av "inside Xbox".

En fra dette MS teamet på friend listen min som sa det :)

Hehe, "Inni Xbox"

Åh, herregud. Så dårlig! Da blir det sikkert ikke verdt å følge med en gang. Oppdatert hvert halve år, og skrevet av en eller annen pensjonist. Dårlige oversettelser blir det sikkert også.

Hvorfor er da ikke også Dashboardet på norsk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke sånn for å være frekk eller noe sånt, men hvor får dere alle disse DivX filmene fra? De eneste filmene jeg har på PC`en er lovlige filmer lastet ned fra spill sider og DVD`er som er rippet :p

Husk på at man kan konvertere filmer tatt opp med videokamera til DivX, men de andre måtene er ikke tilatt og diskutere nærmere på dette forumet.

SF

Lenke til kommentar
De landene som snakker engelsk har visst fått "inside Xbox", men de landene som ikke gjør det må vente på en oversatt versjon. Altså skal vi visst få en norsk versjon av "inside Xbox".

En fra dette MS teamet på friend listen min som sa det :)

Hehe, "Inni Xbox"

Åh, herregud. Så dårlig! Da blir det sikkert ikke verdt å følge med en gang. Oppdatert hvert halve år, og skrevet av en eller annen pensjonist. Dårlige oversettelser blir det sikkert også.

Hvorfor er da ikke også Dashboardet på norsk?

Bare jeg som er lei av å se på: "De beste G.R.A.W.-spillerne møtes 20. oktober, er du kvalifisert?(...)" :p
Lenke til kommentar
De landene som snakker engelsk har visst fått "inside Xbox", men de landene som ikke gjør det må vente på en oversatt versjon. Altså skal vi visst få en norsk versjon av "inside Xbox".

En fra dette MS teamet på friend listen min som sa det :)

Hehe, "Inni Xbox"

Åh, herregud. Så dårlig! Da blir det sikkert ikke verdt å følge med en gang. Oppdatert hvert halve år, og skrevet av en eller annen pensjonist. Dårlige oversettelser blir det sikkert også.

Hvorfor er da ikke også Dashboardet på norsk?

Bare jeg som er lei av å se på: "De beste G.R.A.W.-spillerne møtes 20. oktober, er du kvalifisert?(...)" :p

Det er 5. Oktober og i FJOR!!!

Lenke til kommentar

Hei, skaffet meg xbox 360 idag, og er veldig fornøyd, men har fått et lite problem som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med, har lagt inn mange avi filmer, men i midten av filmen starter filmen og hakke, også kommer denne feil mld:

Unplayable Content:

Cant play this content because it may not be supported. For more info, go to

www.xbox.com/support

 

Status Code: 69-80070057

 

jeg fant ikke hvor jeg skal skrive inn status code eller noe, noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Hei, skaffet meg xbox 360 idag, og er veldig fornøyd, men har fått et lite problem som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med, har lagt inn mange avi filmer, men i midten av filmen starter filmen og hakke, også kommer denne feil mld:

Unplayable Content:

Cant play this content because it may not be supported. For more info, go to

www.xbox.com/support

 

Status Code: 69-80070057

 

jeg fant ikke hvor jeg skal skrive inn status code eller noe, noen som kan hjelpe meg?

 

 

Får du det når du streamer ? Det skjer avogtil hos meg.....fungerer fint på brent på dvd

Lenke til kommentar
Hei, skaffet meg xbox 360 idag, og er veldig fornøyd, men har fått et lite problem som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med, har lagt inn mange avi filmer, men i midten av filmen starter filmen og hakke, også kommer denne feil mld:

Unplayable Content:

Cant play this content because it may not be supported. For more info, go to

www.xbox.com/support

 

Status Code: 69-80070057

 

jeg fant ikke hvor jeg skal skrive inn status code eller noe, noen som kan hjelpe meg?

 

 

Får du det når du streamer ? Det skjer avogtil hos meg.....fungerer fint på brent på dvd

 

Ja, dette får når jeg straemer fra min windows home server, og dette gjelder kun en .avi film etter det jeg ser, alle andre som jeg har lagt inn tidlingere fungerer konge. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...