Gå til innhold

Fall update, når?


j8rgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
flere som får opp buffering heile tida når dei prøver og spela va ein film...mener då streaming frå pc...eg får opp buffering ganske ofte...har 11mbit linje..

 

men kan pcen vere for svak ..?

 

var da forsatt ganske mange filtypa som ikkje er støtta..:(

 

brannmur??

 

ingen brannmur på ruteren vertfall...og xbox live porten er åpen...kan prøve og slå av windows brannmuren men eg tviler på att den gjir noke særlig med streaminga sia den er temmelig åpen uansett...bruker windows media player til streaming..

 

EDIT: blei bedre..det kan ha vore problemet..takk for tipset..:)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Om jeg kjøper spill som f.eks. Halo over Live, kan jeg slette det, og laste det ned gratis senere siden jeg har betalt for det? Ellers trenger jeg større harddisk :S

 

Hadde håpet at det fungerte noe alá Steam, hvor jeg betaler én gang, så er jeg eier av spillet og kan laste det ned så mye jeg vil.

Lenke til kommentar
flere som får opp buffering heile tida når dei prøver og spela va ein film...mener då streaming frå pc...eg får opp buffering ganske ofte...har 11mbit linje..

 

men kan pcen vere for svak ..?

 

var da forsatt ganske mange filtypa som ikkje er støtta..:(

11mbit lokalt? husk på at det går ikke over internett.

Lenke til kommentar

Video Marketplace kommer som kjent til UK, France og Germany den 11th desember, men hva om vi forandrer location på xboxen? Sjekker de IP? De gjør jo ikke det når man lager US- eller Japanese konto?

Wow, her ble det mye engelsk gitt. :p

 

Menne noen som vet hvordan man får voksen konto? har vært innpå der men der står det at jeg må skrive ned et annet VISA kort enn det som allerede er registrert...men problemet er at jeg ikke har 2 kort for svarte helv...!! noen som vet om en løsning?

Har du ikke en mor/far med Visa?

Lenke til kommentar
Menne noen som vet hvordan man får voksen konto? har vært innpå der men der står det at jeg må skrive ned et annet VISA kort enn det som allerede er registrert...men problemet er at jeg ikke har 2 kort for svarte helv...!! noen som vet om en løsning?

Har du ikke en mor/far med Visa?

Eh...jo...også?? skal jeg bruke kortet til en av de da mener du??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...