Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Enig. Håper vi får øvd noen taktikker i dag på trening. Hadde vært grisefett om vi hadde fått til skikkelig teamplay og sammarbeid mellom klassene vi velger og så "steamrolle" fiendene, som realnils så fint sier Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Alle er heavy! Stormer alt. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Trenger ikke mer enn et headshot for å ta vekk en heavy, så det funker nok ikke Lenke til kommentar
Beges Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hva med 6 medics og 2 heavy? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hvordan mirc kanal finner man pcw til TF2 på? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Vi bruker ikke irc.. foreløpig bruker vi GB sitt Ventrilo-rom når vi tar en match. Ja, et lag med masse medics og noen heavy eller pyro. En Uber rundt hvert eneste hjørne . Skikkelig slager... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Vi bruker ikke irc.. foreløpig bruker vi GB sitt Ventrilo-rom når vi tar en match. Ja, jeg veit det. Men det er på irc man finner motstandere Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 aha, selvsagt. Aner ikke hvor macisum fant de jeg, men det var sikkert på irc ja. Uff, blir sløv i hodet av å sitte på jobb Anbefaler forresten Teamfortress TV, er veldig mye interessant lærdom der. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jepp, dere har du pensum for alle som er med i [QA]! Må ses! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jepp, dere har du pensum for alle som er med i [QA]! Må ses! Sitter å ser det nå Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg spiller i klanen Arctic Decepticons [AD], de har vært her og spurt etter folk tidligere, og vet "sjefene" har leita litt etter andre klaner å spille mot. Kanskje ta kontakt oss. Vi spiller mye på catch-gamer sine servere og gamer sine når det er folk der. [AD]Kristian - Come and get me Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg spiller i klanen Arctic Decepticons [AD], de har vært her og spurt etter folk tidligere, og vet "sjefene" har leita litt etter andre klaner å spille mot. Kanskje ta kontakt oss. Vi spiller mye på catch-gamer sine servere og gamer sine når det er folk der. [AD]Kristian - Come and get me Har dere server? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har lyst til å være med. Grunnen til at det ble lite spilling sist var fordi det var midt i eksamenstiden (som ikke gikk spesielt bra uansett), og nå har jeg vært hjemme siden 15. desember uten mulighet til å spille. Drar bort til hybelen igjen på fredag tror jeg. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg spiller i klanen Arctic Decepticons [AD], de har vært her og spurt etter folk tidligere, og vet "sjefene" har leita litt etter andre klaner å spille mot. Kanskje ta kontakt oss. Vi spiller mye på catch-gamer sine servere og gamer sine når det er folk der. [AD]Kristian - Come and get me har spilt mot dere en del ganger jeg, i alle fall Ganske gode ^^ Lenke til kommentar
realnils Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har lyst til å være med. Grunnen til at det ble lite spilling sist var fordi det var midt i eksamenstiden (som ikke gikk spesielt bra uansett), og nå har jeg vært hjemme siden 15. desember uten mulighet til å spille. Drar bort til hybelen igjen på fredag tror jeg. Legg til "[QA|GB] ONlock"til vennelista di da, så skal du nok få være med.. Vi skal spille kl. 18.00 i kveld bare så du vet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Skal gjøre det, men får nok ikke vært med på noe spilling til tidligst Lørdagen, kanskje fredagskvelden. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg kan nok ikke spille i dag, må være litt sosial og. Kan hende at jeg kommer rundt 10 da.. Får se, men ikke regn med at jeg kommer.. Leiz: Jeg skal lage meg en bruker på clanbase nå, vil vel hete Macisum. Så du adder meg til clanen Endret 2. januar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg vet at det kanskje er litt kort frist, men jeg kom over dette i dag. "Highlander Cup announcement To give you some time for preperation and team formation we'd like to announce at this stage, that a Highlander Cup will be played on Sunday, 01/06/08. Highlander means, that the matches are played 9on9 and every available class can only be chosen once per team. Registration will start on Friday, 01/04/08 in the evening and will be announced in a seperate news." Jeg lurte derfor på om det er interesse for å delta i denne cupen. Vi blir nødt til å ha ni deltakere som er villige til å bruke store deler av førstkommende søndag på å spille. Hvis nok folk er interesserte kan jeg godt ta ansvaret for å melde oss på, med mindre en av klanadminene har lyst til å gjøre det. Hvis dere vil være med må dere si ifra så fort som mulig. Det er førstemann til mølla for å være de forskjellig klassene, så de som først melder sin interesse får først velge klasse. Jeg kan godt være medic, siden jeg regner med at dere ikke gidder Jeg synes vi burde delta, siden vi ikke har noe å tape på det. Selv om vi neppe vinner, vil det være en nyttig erfaring. Endret 2. januar 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Da vil jeg (Brelett) være heavy!!! Lenke til kommentar
realnils Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Tøft! Jeg er fullt villig til å være med på det der. Kan gjerne bruke søndagen til å game... Skal ikke i kirka så. Kan godt ta meg av rollen av å være Scout som vanlig. Endret 2. januar 2008 av realnils Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå