Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Her er lista over medlemmer foreløpig i Quack Attack.

 

Steam navn: | Forum navn:

 

[QA] Leizureman = Armitage2

 

[QA] Brass_Monkey = Brass_Monkey

 

[QA] Jardar = Beges

 

[QA] Gitguru = gitguru

 

[QA] Brelett = JFM

 

[QA] FF63 = FF63

 

[QA]Batabusa [GB] = Strindmo

 

 

 

Sånn.. Kan oppdatere den ettehvert.

Endret av realnils
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ONlock, jeg må virkelig si at du har gjort en god jobb med å få liv i klanen igjen. Det var utrolig moro å spille med dere i dag. Jeg følte at vi faktisk fikk til en god del teamwork, spesielt på cp 2-2 på Dustbowl da vi skulle forsvare.

 

Kult at du klarte å ordne en pcw Macisum. Dette må vi virkelig gjøre oftere Det er også godt å høre at du fortsatt vil spille med oss. Vi kan trenge en god spy og demoman på laget ^_^.

 

Når vi får satt i gang ordentlig og hvis det er interesse for det, synes jeg vi burde registrere oss på clanbase og melde oss på en av TF2-ladderene der. Bare for moro skyld så klart, siden vi da lettere kan få til flere organiserte kamper.

Lenke til kommentar

Ja, det der var utrolig rått! Det morsomste jeg har gjort alene foran dataen noensinne! ;)

 

Vi holdt jo faktisk veldig godt på Well da, selv om vi tapte. Er et veldig kjapt map, og så lite som klanen våres har spilt pcw så holdt vi veldig bra mot de som hadde spilt pcw mange ganger før. Dustbowl derimot trenger vi nok mer samspill, vi gjorde det bra, men det var litt haltende syntes jeg, vi hadde ikke så godt teamplay som vi burde hatt. Men var jo første pcw-en våres.

 

Klart vi skal satse på ladder, det må vi jo bare, så gøy som det var i går. Gleder meg noe sinnsykt til neste pcw!

 

Edit: Har nå starta prosessen med å melde oss på Clanbase. Får se hvor langt jeg kommer. Hvis ingen har noen motsigelser, så etablerer jeg ihvertfall QA der. Så får vi se hvor lenge vi venter til vi melder oss på ladderen.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Ja, beklager jardar, det ble helt sånn spontant. Vi skal se om vi får til en ordentlig match i dag og. Var jo helt vilt at macisum klarte å finne en annen clan som trengte noen å spille mot. Men i kveld begynner vi forhåpentligvis ca kl 18.

Jeg får holde øye med tråden her, da :) Er jeg heldig greier jeg kanskje å snike til meg en time med spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...