Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller i klanen Arctic Decepticons [AD], de har vært her og spurt etter folk tidligere, og vet "sjefene" har leita litt etter andre klaner å spille mot. Kanskje ta kontakt oss. Vi spiller mye på catch-gamer sine servere og gamer sine når det er folk der.

 

 

 

 

[AD]Kristian - Come and get me :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg spiller i klanen Arctic Decepticons [AD], de har vært her og spurt etter folk tidligere, og vet "sjefene" har leita litt etter andre klaner å spille mot. Kanskje ta kontakt oss. Vi spiller mye på catch-gamer sine servere og gamer sine når det er folk der.

 

 

 

 

[AD]Kristian - Come and get me :ph34r:

Har dere server?

Lenke til kommentar
Jeg spiller i klanen Arctic Decepticons [AD], de har vært her og spurt etter folk tidligere, og vet "sjefene" har leita litt etter andre klaner å spille mot. Kanskje ta kontakt oss. Vi spiller mye på catch-gamer sine servere og gamer sine når det er folk der.

 

 

 

 

[AD]Kristian - Come and get me :ph34r:

har spilt mot dere en del ganger jeg, i alle fall :ph34r: Ganske gode ^^

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å være med.

 

Grunnen til at det ble lite spilling sist var fordi det var midt i eksamenstiden (som ikke gikk spesielt bra uansett), og nå har jeg vært hjemme siden 15. desember uten mulighet til å spille.

 

Drar bort til hybelen igjen på fredag tror jeg.

 

Legg til "[QA|GB] ONlock"til vennelista di da, så skal du nok få være med..

 

Vi skal spille kl. 18.00 i kveld bare så du vet.

Lenke til kommentar

Jeg vet at det kanskje er litt kort frist, men jeg kom over dette i dag.

 

"Highlander Cup announcement

To give you some time for preperation and team formation we'd like to announce at this stage, that a Highlander Cup will be played on Sunday, 01/06/08. Highlander means, that the matches are played 9on9 and every available class can only be chosen once per team. Registration will start on Friday, 01/04/08 in the evening and will be announced in a seperate news."

 

Jeg lurte derfor på om det er interesse for å delta i denne cupen. Vi blir nødt til å ha ni deltakere som er villige til å bruke store deler av førstkommende søndag på å spille. Hvis nok folk er interesserte kan jeg godt ta ansvaret for å melde oss på, med mindre en av klanadminene har lyst til å gjøre det. Hvis dere vil være med må dere si ifra så fort som mulig. Det er førstemann til mølla for å være de forskjellig klassene, så de som først melder sin interesse får først velge klasse. Jeg kan godt være medic, siden jeg regner med at dere ikke gidder :p

 

Jeg synes vi burde delta, siden vi ikke har noe å tape på det. Selv om vi neppe vinner, vil det være en nyttig erfaring.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...