Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer veldig an på hvem som er inne på et spill først. De andre bare følger etter :p De forskjellige medlemmene har ulike servere som favoritter. For øyeblikket foretrekker jeg 69ers, catchgamers og die with your boots forevers servere.

 

Leiz: Hvis du ikke kan spille på søndag er det jo mulig at Mozart vil steppe inn som engie. Han sa jo at han ville spille som det.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Noen som blir med å øve seg litt i kveld en gang, etter klokken 21/22? :) Da skal jeg være ferdig med alt arbeid, og fri, fri, fri :D

 

Spiller forøvrig mest på catchgamer.no, siden det er der det er flest fra GB.. så joiner der. Om Gamer.no noengang får ordentlig skikk på serveren(e) sin(e) kunne vi jo tatt i bruk de(n).

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Team Fortress 2 Highlander Night Cup

 

Description

 

 

Dates

1st round 01/06/08 - 20:00 CET Map: cp_dustbowl

2nd round 01/06/08 - 21:00 CET Map: cp_gravelpit

3rd round 01/06/08 - 22:00 CET Map: best of three

 

Maprules

Every team plays 2 rounds as attacker and two as defender without timelimit. If the result is a draw, cp_well is played as decidermap. The first cap on cp_well wins the match.

 

Matchmedia

- Each team must be able to provide screenshots with the results.

- All players have to record Replays. Replays are recorded with "record replayname". "Stop" ends the recording. You have to stop the recording after each round!

 

Serversettings

You can download the official ESL serverconfig here

 

Admin contact

One at least one player of each team should be in our IRC channel #esl.tf2 (Quakenet) during the cup.

If any problems occur, you can find the admins in this channel during the cup.

 

Der hadde vi litt mer info.

 

http://www.esl.eu/eu/tf2/news/49311/

 

 

Noen som kan det der med å ta opp demoer? Har ingen anelse hvordan det fungerer. Er det bare å skrive "record replayname" i console eller? Og så "Stop" når man skal slutte demoen. Hvor lagres filmen i så fall?

Lenke til kommentar

What time zone is Norway in?

 

Norway is in the Central European Time Zone. Central European Standard Time (CET) is 1 hour ahead of Greenwich Mean Time (GMT+1).

Does Norway observe Daylight Saving / Summer Time?

 

Like most countries in Europe, Summer (Daylight-Saving) Time is observed in Norway, where the time is shifted forward by 1 hour; 2 hours ahead of Greenwich Mean Time (GMT+2).

 

After the Summer months the time in Norway is shifted back by 1 hour to Central European Time (CET) or (GMT+1)

 

 

 

Så.. har vi sommertid eller vintertid nå? :p var vanskelig å forstå det der med tida på søndagen...

Lenke til kommentar
Noen som kan det der med å ta opp demoer? Har ingen anelse hvordan det fungerer. Er det bare å skrive "record replayname" i console eller? Og så "Stop" når man skal slutte demoen. Hvor lagres filmen i så fall?

 

For å starte demo skriver du dette i console: record <navnet du vil at filmen/demoen skal ha>

 

For å stoppe opptaket av demo skriver du dette i console: stop

 

Jeg tror det er slik.

Lenke til kommentar
Er det ikke noen måte å finne ut på forhånd hvor flinke et lag er, før man joiner en pcw?

Ja. man bruker normalt å søke low-, mid- eller high- skill. Vi er Low.

Jeg vet det er normalt å søke low osv. men på grund av at spillet enda er ganske så nytt så er det ikke så mange som spiller pcw alt nå. Så jeg er happy hvis jeg bare finner noen vi kan spille mot, men jeg kan jo alltids spørre om de er high, fordi da er vi dødsens..

 

JFM: Record <name> / stop er riktig ja. :)

Lenke til kommentar

Ah, så godt, da kan jeg være med på søndag! Hurra!

 

Hmm, får vel lese hele wikien der, men skal vel ikke være så vanskelig å få til sikkert. håper jeg ihvertfall...

 

Jeg tror det er sånn at vi har vintertid nå, altså kun 1 time foran.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Beges: Det der er for fragmovie det. Noe ganske annet en å bare recorde.

 

Vi trenger bare å åpne console, skrive record <name> og stop når pcw'n er over. Da vil du finne en fil som heter det du satte i <name> eks: Record <tf2-pcw> --- stop, da vil du finne tf2-pcw i team fortress 2 mappa di..

Er ikke mer komplisert enn det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...