Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Ok, det er bra folkens. Jeg setter opp en liste over interesserte, med klasser i parantes.

 

Brass_Monkey (Demoman)

 

Brelett (Heavy)

 

ONlock (Scout)

 

Andreas (Sniper)

 

FF63 (Soldier)

 

Leizureman (Pyro)

 

Jardar (Medic)

 

Macisum (Spy)

 

Mozart (Engineer)

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, for oss (u)vanlige som sover om natta så melder jeg meg også på. Vil nok være helst pyro, eller engie, men kan være soldier om nødvendig. :D

 

Da er Brass_monkey og Macisum påmeldt på QA på clanbase. noen fler som har meldt seg på der?

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne melde meg på. Tror jeg skal være ledig hele førstkommende søndag.

 

Men kan verken spille spy er demo, dessverre... De jeg takler best er pyro og medic, men kan sikkert steppe inn som heavy, scout eller engi.

 

Så jeg får heller bli en reserveløsning. TAKLER ikke spy, og demo er en av de siste klassene jeg spiller..

Lenke til kommentar
Hvis du vil være medic er jeg med glede demoman ;)

Jeg kan godt være fast medic under cupen, jeg :D

 

Så lenge folk respekterer mannen med sprøytene :cool:

 

Hvem skal forresten PM'es vedørende clanbase? :) Har laget meg bruker, og vil addes til klanen.

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Ah, så det er derfor det er 9 på laget, for det skal være en av hver klasse på hvert lag? Macisum er den beste spyen her ihvertfall, men spørs om han ikke er litt lei av å spille som det.

 

Har lagt til deg på clanbase Beges, så du får sikkert en mail straks.

 

Og der har jeg laget konto hos ESL, det var mye enklere enn hos clanbase.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Det er det samme for meg hvilken klasse jeg er, så lenge det ikke er spy. Siden FF63 vil være Spy eller Soldier, kan MAcisum, hvis han ønsker å delta, velge mellom Demoman, Soldier og Spy. Jeg vil da enten være Demoman eller Soldier, avhengig av hva Macisum velger.

 

Jeg har forresten opprettet en gruppe på esl, så hvis dere giddder å lage en account og joine den ville det vært fint. Her er linken: http://www.esl.eu/eu/team/2945814/.

 

Passordet er 3473c5de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...