Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk til WheelMan for gjenåpning av tråden.

 

Sommeren er snart over, og det er ikke lenge til vi kan starte å spille som et lag igjen. Jeg regner med at det heller ikke er lenge til neste sesong av etf2l blir annonsert, så jeg håper vi kan få litt rutine før den tid.

 

Signups til wireplays og esls ligaer har åpnet, så vi må bestemme oss for om vi også vil spille i disse, eller om vi kun skal satse på etf2l og heller ha mer tid til pcwer. Signupene stenger henholdsvis 24. og 18. august. Jeg kunne godt tenke meg å melde oss på en av dem eller kanskje begge, ut ifra hvor mye tid folk har å kaste bort. Er greit å ha tid til noen pcwer også, siden jeg ikke tror det funker så bra å bare spille ligakamper.

 

Daniel: Du er for god for oss, selv om du ikke klarte å dominere wobblit.

Lenke til kommentar
Hvem er best i QA?

 

Daniel :)

Godt spørsmål. Jeg er ikke sikker, men jeg har hørt noen si at bers er best.

 

Som nevnt så har jeg litt dårlig tid å spille for tiden. Må finne meg egen leilighet først :p Fremtil da kan jeg kunn spille i helgene. Men har planer om å finne meg egen leilighet i løpet av en ukes tid :p

Den er grei. Bare bli med når du har tid og har lyst til å spille.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sååå..jeg har hørt store ting om denne "QA-klanen". Er det sant at de var den første norske klanen som oppfostret flere store Norske talenter og sendte dem ut i det store internasjonale tf2 miljøet?! :D

 

Ser nå at dere har startet opp igjen..blir det sikting mot stjernene igjen, med "TF2 iz zerious bizznizz" eller er det et bedagelig liv med laurbær?

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...