Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

screenshots ligger her. Det var gøy ja, og neste gang vi prøver noe sånt kommer vi nok mye lenger. :)

 

Som Macisum sier så bare prøver vi oss videre på pcw, og får masse organisert øvelse. Har så mye å si at vi har innspikra strategier, roller og plasseringer.

 

Utrolig synd at onlock ikke kunne spille, hjelper å ha en utrolig flink scout som buzzer rundt øra på de hele tia.

 

Edit: så når skal vi melde oss på ladderen til clanbase? Vente til vi har spilt litt mer pcw kanskje? :whistle:

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Alt-Ctrl: Er utrolig mye morsommere å spille pcw enn public, er det i alle spill. ;)

 

 

 

Joda, men jeg lurer litt mer på hvilke forskjeller som er på en pcw og en public.

Den største forskjellen er vel at det ikke er så random på pcw som i public, eller... Det er i alfall vanskeligere å bare springe å ta over cp's. Man må samarbeide mye bedre på pcw's, hvis ikke blir man ganske så slakta :p

Lenke til kommentar

Wotr, som vi spilte mot i går, kom til finalen i cupen. De knuste både da'mixed team og Total Llamas 3-0, på henholdsvis Gravelpit og Granary. Finalen har ikke blitt spilt ennå, men vet vi at vi tapte mot et av de beste lagene.

 

Angående påmeldinga til ladderen på clanbase, overlater jeg det til dere (klanlederne) å avgjøre når vi skal skal gjøre dette. Vi trenger riktignok mer trening hvis vi skal forvente å gjøre det bra, men et sted må man vel starte. Jeg er uansett klar til å kjempe for QA, uavhengig når dette blir ;)

Lenke til kommentar

Jeg har en trist melding (for min del), Kommer ikke til å kunne spille noe fremover, pcn er toasta.

 

Skal prøve å skrape sammen nok penger til ny maskin, når det blir vet jeg ikke, men ikke så altfor lenge forhåpentligvis. Savner TF2!

 

Så snart er jeg tilbake med forhåpentligvis bedre framerate og flere kills enn før. Sleit i nærkamp før p.g.a. lav fps. Det skal det nok bli ordnings på.

 

Alt for QA!

Lenke til kommentar
Jeg har en trist melding (for min del), Kommer ikke til å kunne spille noe fremover, pcn er toasta.

 

Skal prøve å skrape sammen nok penger til ny maskin, når det blir vet jeg ikke, men ikke så altfor lenge forhåpentligvis. Savner TF2!

 

Så snart er jeg tilbake med forhåpentligvis bedre framerate og flere kills enn før. Sleit i nærkamp før p.g.a. lav fps. Det skal det nok bli ordnings på.

 

Alt for QA!

Auda, that sucks.

Hvem skal være scout da? :p

Lenke til kommentar
Dumt det der med pcen din ONlock, håper du får tak i en ny en snart :)

Forresten, vi burde finne noen andre lag å spille pcw med, for trening, så øver vi på to faste klasser :)

 

 

Ja, det hadde vært skikkelig kult. Fått skikkelig struktur på det. Må da være en del claner på jakt etter det der ute.

Lenke til kommentar

Videoen var ganske interessant, men jeg tror ikke det er veldig mye av det man faktisk får bruk for. Det er vel stort sett de tingene på Gravelpit som er nyttig å vite.

 

Det ville vært moro å få til et par pcwer i uka. Siden vi har gamingkvelder på onsdager ville det vært kult å prøve å få til pcw disse dagene. Dessverre tviler jeg på at jeg får spilt noe særlig i dag, siden jeg har matteprøve i morgen og derfor må øve til den :( Men hvis dere skal spille pcw, og trenger en person til, kan jeg sikkert bli med ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...