Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Da har Andreas meldt avbud på turneringen, som vil si at vi trenger en annen sniper.

 

Kom igjen dette haster!!

 

Edit: Har fiksa ny sniper. Han heter "[1UP] nikey" på steam og kommer til å spille med oss i turneringa. Bare en midlertidig "Hired gun".

 

Puh!... sier jeg bare.

Endret av realnils
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beges: Det der er for fragmovie det. Noe ganske annet en å bare recorde.

 

Vi trenger bare å åpne console, skrive record <name> og stop når pcw'n er over. Da vil du finne en fil som heter det du satte i <name> eks: Record <tf2-pcw> --- stop, da vil du finne tf2-pcw i team fortress 2 mappa di..

Er ikke mer komplisert enn det. :)

Bare tok det første og beste jeg fant.. :p

 

Hadde vært kult med en video fra turneringa, da.

Vet vi nøyaktig klokkeslett ennå ?:p

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Jahaha, da var den cupen over for godt. Vi burde kansje spillt litt mere pcw's før vi meldte oss på cupen.

Jaja, de har nå vært dårlige de vi spillte mot en gang og, vi blir nok bedre etter hvert som vi får spillt mere.

Det var nå litt artig å spille selv om vi ble ganske så knust. Vi må melde oss på flere cuper til senere når vi blir bedre :)

Lenke til kommentar

Jaja, det var moro så lenge det varte. Highlander var artig å spille. Neste cup skal vi nok gjøre det bedre. Vi skal i det minste klare å få noen poeng på Dustbowl :p I mellomtiden får vi spille flere pcws, eller eventuelt delta i en ladder. Tok du screenshot av resultatet?

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Haha, når du nevner det, så jeg trenger å fikse på Überbruken min. Jævlig leit når man har 1/2 hp og står utafor spawnen til blå på Dustbowl og ta på Über for å være på den sikre siden, bare for så å oppdage at blå ikke spawner igjen før om 15 sek fordi dere har tatt alle andre på forhånd...

 

Forresten, til dere andre som har spilt medic: Har dere opplevd at med-gunnen skifter hvem den healer automatisk til den som er nærmest? Det gjorde det flere ganger til meg, f.eks. når jeg og Mozart charga blå spawn på Dustbowl2, og 3. Dritkjipt. Jeg slipper jo ikke opp musa, liksom...

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...