Gå til innhold

Dagbladet gir Uncharted 6 pga spilltørke på PS3?


kavorka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor alle disse sinte menneskene?

 

Liker dere spillet?

Synes dere det er verdt en god karatker?

Har det fått en god karakter?

Er kult å mislike main stream media?

Er det noen sammenheng her?

 

Fyll inn JA på alle punktene er dere snille.

 

 

Alt jeg har lest om Uncharted tyder på at det er en knall spill. Spill skal da bedømmes ut fra konsollen det kommer på, og konkurransen det har der? Så han tippet det over til en sekser. Koselig det.

 

God lørdag og skål. Jeg fikk enda mere lyst på spillet etter å ha lest anmeldelsen i dagbladet i dag.

 

 

God lørdag? Hehe.. javel, tror du skal sette fra deg drammen, eller ølla eller hva du nå putter i kroppen ;)

 

Ja, liker spillet.

Ja, synes det er verdt en 6 (terningkast) (9,5/10)

Kult å like main stream media? Nei synes jeg ikke, men det er snakk om prinsipp. Om ikke disse følges vil snart spill anmelderser være like nøyaktige som 10 års værvarsel.

Sammenheng? ??

Lenke til kommentar
Hvorfor alle disse sinte menneskene?

 

Liker dere spillet?

Synes dere det er verdt en god karatker?

Har det fått en god karakter?

Er kult å mislike main stream media?

Er det noen sammenheng her?

 

Fyll inn JA på alle punktene er dere snille.

 

 

Alt jeg har lest om Uncharted tyder på at det er en knall spill. Spill skal da bedømmes ut fra konsollen det kommer på, og konkurransen det har der? Så han tippet det over til en sekser. Koselig det.

 

God lørdag og skål. Jeg fikk enda mere lyst på spillet etter å ha lest anmeldelsen i dagbladet i dag.

 

 

God lørdag? Hehe.. javel, tror du skal sette fra deg drammen, eller ølla eller hva du nå putter i kroppen ;)

 

Ja, liker spillet.

Ja, synes det er verdt en 6 (terningkast) (9,5/10)

Kult å like main stream media? Nei synes jeg ikke, men det er snakk om prinsipp. Om ikke disse følges vil snart spill anmelderser være like nøyaktige som 10 års værvarsel.

Sammenheng? ??

 

Step away from that beer... er det det du mener?

herhe

(ja med r)

 

Altså. Sammenhengen. Endelig har PS3 fått et virkelig godt spill som ikke kan spilles på noen annen konsoll. Mange syter fordi det har fått terningkast 6 av dagbladet fordi vedkommende satte det inn i riktig sammenheng. Nemlig at det er ikke så mange riktig gode PS3 eksklusive spill ute ennå. Og det er sikkert som banken at hylekoret starter når VG, Dagbladet, andre store bedrifter, f.eks Microsoft, EA (dog ikke mediabedrift, I know,. chill litt a) NRK eller andre med ikke nok "cred" (catch my drift) sier noe om noe helst... (ok, er for gammal)

 

Ok, Urge... fyr opp en BD film (det skal jeg) ta en par pils.. og vi er stort sett enige. (I kveld blir det The Black Crowes Live concert BD på full guffe Jiiiha).

 

 

Skål igjen. :)

Lenke til kommentar

Hehe mulig mulig.. Men tror om han ikke hadde tatt med den flotte kommentaren i anmeldelsen sin så hadde aldri det oppstått noe hylekor ;)

 

Uncharted fortjener virkelig gode karakterer, og det fortjener også å få den på rette primisser.

 

Off topic:

 

Dr. Peedee: Så Shooter her om dagen når jeg lå hjemme å var syk. Full pupp med lyd og gardinene trekt igjen. Nydelig kvalitet på både lyd, bilde og film. Men kjenner at jeg skulle ønske jeg hadde HDMI forsterker og mulighet for skikkelig HD lyd.. jaja. Go helg! Skål!!

Lenke til kommentar
Dagbladet i ett nøtteskal. Men dette har vi da vist hele tiden? De gir ikke spill karakter utifra hvordan spillet er men utifra hype, anti hype, usannheter og om anmelderen hadde en god dag. Nei, 6 i terningskast skulle de kunne gitt dette spillet lett uten en så dårlig unnskyldning.

 

Amen til det! Forbanna vås det der.

 

Og nå burde denne myten om spilltørke snart begynne og gi seg...

 

Har dere glemt at orginalitet skal premieres?

Lenke til kommentar
Hehe mulig mulig.. Men tror om han ikke hadde tatt med den flotte kommentaren i anmeldelsen sin så hadde aldri det oppstått noe hylekor ;)

 

Uncharted fortjener virkelig gode karakterer, og det fortjener også å få den på rette primisser.

 

Off topic:

 

Dr. Peedee: Så Shooter her om dagen når jeg lå hjemme å var syk. Full pupp med lyd og gardinene trekt igjen. Nydelig kvalitet på både lyd, bilde og film. Men kjenner at jeg skulle ønske jeg hadde HDMI forsterker og mulighet for skikkelig HD lyd.. jaja. Go helg! Skål!!

 

Joda, men den typiske dagbladleser legger neppe merke til det og ser bare sekseren og tenker - "oj et bra spill til PS3". Så burde heller takke dagbladet for god promotering. Jeg synes reaksjonene til en del her er litt overdrevet. Men-- dette er jo stedet for å blåse ut sine frusterasjoner da. Så..

 

 

(Urge: lyst på ny forsterker jeg også. Mest pga diverse konserter og musikk Blu-ray som dukker opp med True HD eller PCM 5.1 spor. F.eks David Gilmours konsert fra Royal Albert Hall som kom nylig. For film så synes jeg ofte DTS / DD kan være ganske imponernede. Har riktignok fått en del HD lyd via Panasonic BD'n og 5.1 pcm spor fra de filmene med de. Og det låter fantastisk det. Men litt råflott å ha to spillere, så Panasonicen skal jeg selge, og da trenger jeg ny forsterker for PS3'n i så fall for å få samme lyd (PS3 mangler analoge 5.1/7.1 utganger). Men for musikk vil jeg ha best mulig kvalitet. Får se utpå nyåret.)

Lenke til kommentar
Uansett, Uncharted er nok ikke det spillet i høst som har fått mest ufortjent hype.

Tenker spesielt på en grønnpansret enmannshær og en kappekledd snikmorder.

 

Stealthy! :ph34r:

 

Hehe, skal være enig i at den kappekledte snikmorderen kanskje fikk litt ufortjent hype

ja, selvom det var et knallbra spill, om enn litt repetitivt.

Den nyeste iterasjonen i serien om den grønnpansrede enmannshæren kan jeg

ikke si noe om, ettersom jeg ikke har støvsugersimulatoren som skal til for

å spille det, og ingen planer om å gå til anskaffelse. :)

 

Men Uncharted derimot synes jeg kom ut av intet, å det som ble vist på E3

fikk jo totalslakt, pga. at det var så til de grader uoptimalisert.

Er mulig det er noe av grunnen til at folk har blitt så gledelig overrasket over

hvor utrolig bra spillet faktisk viste seg å være?

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte spillet i dag. Har kommet til der demoen begynner. Har ikke mer tid til å spille det i dag men må bare si at jeg rett å slett elsker spillet. Spiller på HD TV 32" å det er det peneste spillet jeg noen gang har spilt/sett. Helt utrolig hvor gøy gameplayet er! :D

Storyn er jo bare spennende som fy, akkurat sånn eventyr spill jeg liker. :) Geniale kommentarer å da fra Nate. :)

Lenke til kommentar
Uansett, Uncharted er nok ikke det spillet i høst som har fått mest ufortjent hype.

Tenker spesielt på en grønnpansret enmannshær og en kappekledd snikmorder.

Og powre opp nanosuiten får å ha bedre strength, mest hype der, AI skulle være dritbra, historien enda bedre osv....

Uncharted er mine øyner nesten det beste grafiske spillet overall synes jeg

Har spilt det ca 40min og elsker det :D

Lenke til kommentar

Fikk spillet i dag, er såvidt ferdig med demo delen og fy faen dette er 6er til de grader sålangt! Får se åsn det utvikler seg, men så langt har gameplay, grafikk(strekker meg sålangt som å si at jeg liker den bedre enn crysis :) ) og ikke minst en drivende histore vært utrolig kos!

Lenke til kommentar
Har dere glemt at orginalitet skal premieres?

 

Vennligst utdyp? Er ingen av oss som insinuerer at Uncharted ikke fortjener noe annet enn

en toppkarakter, hvis det var det du mente.

 

Det er snakk om at spillet fikk 6 fordi det utpekte seg i forhold til resten av tilgjengelige titler til PS3 i dag. Noen her hevder at det er et usaklig grunnlag for å gi topp karakter, jeg derimot mener at orginalitet skal premieres, og at grunnlaget derfor er tilstrekkelig. Ok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...