Gå til innhold

Dagbladet gir Uncharted 6 pga spilltørke på PS3?


kavorka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men så var det jo dagblad anmelderen som gav uncharted 6 i terningkast, ikke fordi grafikken er super, historien velfortalt, gameplayet smooth osv osv, men fordi det er så få spill til ps3... Altså ikke fordi noe uncharted gjorde.. Det er feilen, men for all del, 6'er i terningkast er velfortjent for uncharted.

Lenke til kommentar
Men så var det jo dagblad anmelderen som gav uncharted 6 i terningkast, ikke fordi grafikken er super, historien velfortalt, gameplayet smooth osv osv, men fordi det er så få spill til ps3... Altså ikke fordi noe uncharted gjorde.. Det er feilen, men for all del, 6'er i terningkast er velfortjent for uncharted.

Det er jo litt feil å si. Han ga den ikke en 6'er fordi det var dårlig utvalg. Han lå mellom 5 og 6 og bikket mot sekseren på grunn av det.

Lenke til kommentar

Joda, jeg tror også at han muligens formulerte seg feil, og at det ikke kom ut slik han mente det. Selvfølgelig er det gledelig at en slik perle av ett spill kom ut på Ps3 i høst. Men spillet blir ikke bedre for min del om det er mange spill på markedet eller ikke.

 

Jorchi: Om du har noe å si så si det.. ikke kom med slike idiotiske innlegg.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Jorchi: Om du har noe å si så si det.. ikke kom med slike idiotiske innlegg.

 

Oi så sint ... Og du mener eksempelet ditt svarer til et ikke idiotisk innlegg? Du kom med et usaklig og infantilt eksempel i en ellers seriøs diskusjon, og jeg svarte med samme mynt. Jeg holder meg imidlertid for god til idiotiske diskusjoner som den du nå prøver og starte, så jeg tenker vi kutter den akuratt her.

 

Nok sagt.

Lenke til kommentar
Selv ga jeg spillet 5,5 i min omtale, og syns ikke det fortjener mindre enn det.

 

Kanskje greit å presisere at det er av 6 mulige. Ikke av 10... ;)

Jeg er på god vei gjennom spillet for andre gang nå, denne gangen på Hard, og det er lenge siden jeg har spilt gjennom et spill og vært så underholdt hele tiden. Og gått og gledet meg neste dag til jeg kom hjem fra jobb og kunne begynne på nytt. :)

Lenke til kommentar

Det er mange gode grunner til å gi uncharted 6.. men, vil ikke spilltørke er en..

Synes det ikke er så få spill lengre jeg da..

Har selv kost meg glugg ihjel med

 

Resistance

COD4

Folklore

Ratchet & Clank

Guitar Hero 3

Assassins creed

Uncharted

Heavenly Sword

Skate..

 

Vil ikke si det er så ille jeg.. men, vær sin smak.. Men, som sagt er jeg fortsatt veldig enig med en 6'er til Uncharted.. :)

Lenke til kommentar
Selv ga jeg spillet 5,5 i min omtale, og syns ikke det fortjener mindre enn det.

 

Kanskje greit å presisere at det er av 6 mulige. Ikke av 10... ;)

Jeg er på god vei gjennom spillet for andre gang nå, denne gangen på Hard, og det er lenge siden jeg har spilt gjennom et spill og vært så underholdt hele tiden. Og gått og gledet meg neste dag til jeg kom hjem fra jobb og kunne begynne på nytt. :)

Oi, beklager det :)

 

Mente altså 5,5/6.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...