Gå til innhold

Dagbladet gir Uncharted 6 pga spilltørke på PS3?


kavorka

Anbefalte innlegg

Pastorlorentzen, prøv å diskutere sak i stedet for person. Redigerte innlegget mitt for å fixe feilen.

Jeg forventer ikke mye fra dagbladet og vg, men jeg forventer at de dømmer spill utifra fakta og selve spillet, ikke om det er spilltørke eller ikke. Hva blir det neste? Gran Turismo 5 får 2 i terningkast av db fordi bilene er lite miljøvennlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pastorlorentzen, prøv å diskutere sak i stedet for person. Redigerte innlegget mitt for å fixe feilen.

Jeg forventer ikke mye fra dagbladet og vg, men jeg forventer at de dømmer spill utifra fakta og selve spillet, ikke om det er spilltørke eller ikke. Hva blir det neste? Gran Turismo 5 får 2 i terningkast av db fordi bilene er lite miljøvennlig?

 

Med tid vil kanskje disse blekkene se verdien av kredibilitet hos annmelderne sine, men foreløpig tror jeg ledelsen ser på det som "gutteleker" som ikke folk bryr seg så mye om.

Jeg leser ikke annmeldelsene dems og slipper dermed å irritere meg over hvor dårlige de er. Burde prøves, funker som fjell :p

Lenke til kommentar
Dagbladets anmeldelse av ProStreet tok jo kaka.

 

De ga det 2, og anmeldelsen var 2 avsnitt.

 

Nå fortjente jo ikke oppgulpet så mye mer heller da. Men det er min mening.

Skal EA få masse omtale synes jeg de bør gjøre noe bra for en gangs skyld først.

Spillet er dritt ja, men skal man gi et spill en såpass dårlig karakter må man kunne argumentere.

 

Da hjelper det ikke å skrive "Oifaen, det ligner ikke på de gamle spillene", noe de gjorde.

Lenke til kommentar
Dagbladets anmeldelse av ProStreet tok jo kaka.

 

De ga det 2, og anmeldelsen var 2 avsnitt.

 

Nå fortjente jo ikke oppgulpet så mye mer heller da. Men det er min mening.

Skal EA få masse omtale synes jeg de bør gjøre noe bra for en gangs skyld først.

Spillet er dritt ja, men skal man gi et spill en såpass dårlig karakter må man kunne argumentere.

 

Da hjelper det ikke å skrive "Oifaen, det ligner ikke på de gamle spillene", noe de gjorde.

 

Joda, enig der må jeg si.

Man bør jo kunne lire av seg både dritt og fornuft på noen avsnitt, evt spandere et avsnitt ekstra..

Lenke til kommentar
Hvorfor forventer dere så mye fra tabloidavisene i akersgata?

De har vel aldri påstått å ta spillannmeldelser eller spillindustien særlig alvorlig uansett.

Frode Haugen var vel kostholds journalist i blekka før dagbladet fant ut at det var noen som drev med dataspill :!:

 

 

Nå har det seg slik at denne Frode Haugen er samme Frode Haugen som er sjefredaktør i Gamereactor.... :p

Du kan jo lese anmeldelsen hans der

Lenke til kommentar
Hvorfor forventer dere så mye fra tabloidavisene i akersgata?

De har vel aldri påstått å ta spillannmeldelser eller spillindustien særlig alvorlig uansett.

Frode Haugen var vel kostholds journalist i blekka før dagbladet fant ut at det var noen som drev med dataspill :!:

 

 

Nå har det seg slik at denne Frode Haugen er samme Frode Haugen som er sjefredaktør i Gamereactor.... :p

Du kan jo lese anmeldelsen hans der

 

Jeg håper og tror folk så humoren mer enn seriøsiteten i det innlegget da;)

Har frem til i dag hatt mine faste sider, men må ut på jakt etter en ny en nå tydeligvis.

Tviler vel på at det blir hverken tabloidavis eller Gamereasctor jeg går til da med det første.

Lenke til kommentar

Liker hverken VG eller Daglbadets anmeldelser. Synes de retter seg helt feil inn på saker som f.eks en anmeldelse på dagbladet (husker ikke spillet) som brukte hele omtalen på å si at spillet sugde, men glemte å fortelle grunnet til at spillet sugde.

 

Så for meg er dagbladet og VG mediaer jeg ikke gidder å lese anmeldelser på. De blir dessverre generelt sett dårlige og lite forklarende.

Lenke til kommentar
Dagbladet i ett nøtteskal. Men dette har vi da vist hele tiden? De gir ikke spill karakter utifra hvordan spillet er men utifra hype, anti hype, usannheter og om anmelderen hadde en god dag. Nei, 6 i terningskast skulle de kunne gitt dette spillet lett uten en så dårlig unnskyldning.

 

Amen til det! Forbanna vås det der.

 

Og nå burde denne myten om spilltørke snart begynne og gi seg...

 

Tja, i forhold til 360 så er det spilltørke. Har ikke et eneste spill til PS3 enda. Har ca. 17 til X360...

Personlig liker jeg ikke gameplayet til verken Ratchet & Clank eller Uncharted. Da er det ikke så mye annet PS3 har hatt å by på i høst og vinter. Multiplattform spillene kjøper jeg på X360.

Lenke til kommentar

Spilltørke? Har da fler aktuelle titler, utgitte eller kommende, enn (orker ikke nevne navnet en gang)

Eneste vi mangler er Gears of War (Bioware skal lage PS3 version av Bioshock. Bioware + epic = UT3 til PS3!

Krysser fingrene for Gears of War en gang i fremtiden)

Endret av BoRsE
Lenke til kommentar
Dagbladet i ett nøtteskal. Men dette har vi da vist hele tiden? De gir ikke spill karakter utifra hvordan spillet er men utifra hype, anti hype, usannheter og om anmelderen hadde en god dag. Nei, 6 i terningskast skulle de kunne gitt dette spillet lett uten en så dårlig unnskyldning.

 

Amen til det! Forbanna vås det der.

 

Og nå burde denne myten om spilltørke snart begynne og gi seg...

 

Tja, i forhold til 360 så er det spilltørke. Har ikke et eneste spill til PS3 enda. Har ca. 17 til X360...

Personlig liker jeg ikke gameplayet til verken Ratchet & Clank eller Uncharted. Da er det ikke så mye annet PS3 har hatt å by på i høst og vinter. Multiplattform spillene kjøper jeg på X360.

 

Hold deg heller til tema, vi diskuterer ikke om det er spill tørke på ps3 eller definisjonen av spilltørke.

Lenke til kommentar

se på spill jeg har!:O er det spill tørke? ehm nei!:p de regner med at vil man ha multiplattform så kjøper man en xbox i tillegg eller??:O lolcakes.. er jo mange der ute som bare har ps3 og da er det ihvertfall minst 20 spill som er verdt å ha som man kan grabbe med engang, men folk sprer dette utover flere måneder, holder frem til nyåret..

 

ps3 har ikke spill tørke persay, men mindre spill enn xbox 360!

Lenke til kommentar
Spilltørke? Har da fler aktuelle titler, utgitte eller kommende, enn (orker ikke nevne navnet en gang)

Eneste vi mangler er Gears of War (Bioware skal lage PS3 version av Bioshock. Bioware + epic = UT3 til PS3!

Krysser fingrene for Gears of War en gang i fremtiden)

 

Lager Bioware PS3 versjon av Bioshock. Den var ny for meg, kjelde?

Lenke til kommentar

reagerte veldig på anmeldelsen i dag, for han bygger argumentasjonen sin rundt følgende deler:

1) spilltørke - "vurderte å pakke ned ps3 i oktober men det var før ratchett & clank kom"

2) spillet ser bra ut, men normalt sett ville det vært en femmer på terningen.... hvis ikke:

3) det er så få bra spill til ps3 i dag at vi gir det jaggu en sekser, vi....

 

virker ikke så veldig gjennomtenkt av dagbladet.

Lenke til kommentar
Spilltørke? Har da fler aktuelle titler, utgitte eller kommende, enn (orker ikke nevne navnet en gang)

Eneste vi mangler er Gears of War (Bioware skal lage PS3 version av Bioshock. Bioware + epic = UT3 til PS3!

Krysser fingrene for Gears of War en gang i fremtiden)

 

Lager Bioware PS3 versjon av Bioshock. Den var ny for meg, kjelde?

 

Bioshock er konstatert gang på gang at er konsolleksklusiv til X360, så det blir definitivt ikke noen PS3 versjon. I alle fall ikke laget av Bioware, som ikke har noe med Bioshock å gjøre.

 

Men ettersom Bioware er kjøpt opp av EA (:ph34r:), så blir nok sannsynligvis kommende Bioware spill til PS3 også.

Lenke til kommentar

Hvorfor alle disse sinte menneskene?

 

Liker dere spillet?

Synes dere det er verdt en god karatker?

Har det fått en god karakter?

Er kult å mislike main stream media?

Er det noen sammenheng her?

 

Fyll inn JA på alle punktene er dere snille.

 

 

Alt jeg har lest om Uncharted tyder på at det er en knall spill. Spill skal da bedømmes ut fra konsollen det kommer på, og konkurransen det har der? Så han tippet det over til en sekser. Koselig det.

 

God lørdag og skål. Jeg fikk enda mere lyst på spillet etter å ha lest anmeldelsen i dagbladet i dag.

Lenke til kommentar
Hvorfor alle disse sinte menneskene?

 

Liker dere spillet?

Synes dere det er verdt en god karatker?

Har det fått en god karakter?

Er kult å mislike main stream media?

Er det noen sammenheng her?

 

Fyll inn JA på alle punktene er dere snille.

 

 

Alt jeg har lest om Uncharted tyder på at det er en knall spill. Spill skal da bedømmes ut fra konsollen det kommer på, og konkurransen det har der? Så han tippet det over til en sekser. Koselig det.

 

God lørdag og skål. Jeg fikk enda mere lyst på spillet etter å ha lest anmeldelsen i dagbladet i dag.

 

bra svar (husk bare å sjekk opp for orddelingsfeil i fremtiden)

Endret av neo2001
Lenke til kommentar
Hvorfor alle disse sinte menneskene?

 

Liker dere spillet?

Synes dere det er verdt en god karatker?

Har det fått en god karakter?

Er kult å mislike main stream media?

Er det noen sammenheng her?

 

Fyll inn JA på alle punktene er dere snille.

 

 

Alt jeg har lest om Uncharted tyder på at det er en knall spill. Spill skal da bedømmes ut fra konsollen det kommer på, og konkurransen det har der? Så han tippet det over til en sekser. Koselig det.

 

God lørdag og skål. Jeg fikk enda mere lyst på spillet etter å ha lest anmeldelsen i dagbladet i dag.

 

bra svar (husk bare å sjekk opp for orddelingsfeil i fremtiden)

ser ingen feil jeg!! HA HA!! Dette er min feilfrie kveld. Jepp.

(underholder meg selv om ikke annet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...