Gå til innhold

"MÅ HA" spill..


Daniel-G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir nok CoD ihvertfall.. -Kanskje fifa og Assasins..

 

Lurer på om jeg skal slenge inn Skate også.. Har spilt en del Tony hawk før, og proving ground er vel bra det og, men skate er visst så utrolig mye bedre?

 

Vil anbefale deg å holde deg unna Assassin's Creed. Kjempekjedelig og ensformig spill med lav fps. Gå heller for Ratchet & Clank! ;)

 

COD er forresten gull!

 

Det er vel smak og behag, qweac. Synes selv det ble litt ensformig, men når jeg holdt meg til main-missions ble det veldig interessant igjen. Og slutten var helt syk.

 

Har ikke fått testet R&C enda, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Lenke til kommentar
Det blir nok CoD ihvertfall.. -Kanskje fifa og Assasins..

 

Lurer på om jeg skal slenge inn Skate også.. Har spilt en del Tony hawk før, og proving ground er vel bra det og, men skate er visst så utrolig mye bedre?

 

Vil anbefale deg å holde deg unna Assassin's Creed.

 

det var det jeg trodde.. :roll:

Lenke til kommentar
Det blir nok CoD ihvertfall.. -Kanskje fifa og Assasins..

 

Lurer på om jeg skal slenge inn Skate også.. Har spilt en del Tony hawk før, og proving ground er vel bra det og, men skate er visst så utrolig mye bedre?

 

Vil anbefale deg å holde deg unna Assassin's Creed. Kjempekjedelig og ensformig spill med lav fps. Gå heller for Ratchet & Clank! ;)

 

COD er forresten gull!

 

Det er vel smak og behag, qweac. Synes selv det ble litt ensformig, men når jeg holdt meg til main-missions ble det veldig interessant igjen. Og slutten var helt syk.

 

Har ikke fått testet R&C enda, så det kan jeg ikke uttale meg om.

 

Selvsagt er det smak og behag. Sa jo bare min mening som alle andre gjør. ;)

 

 

Det blir nok CoD ihvertfall.. -Kanskje fifa og Assasins..

 

Lurer på om jeg skal slenge inn Skate også.. Har spilt en del Tony hawk før, og proving ground er vel bra det og, men skate er visst så utrolig mye bedre?

 

Vil anbefale deg å holde deg unna Assassin's Creed.

 

det var det jeg trodde.. :roll:

 

Huh?

Lenke til kommentar

virker som om hvert eneste spill til ps3 blir nevnt. men istede for å skrive alle spillene jeg har så vill jeg heller lage meg us konto og teste noen demoer. får en ganske fin rød tråd om du spiller gjennom noen av dem. og dessuten synes jeg det og er nokså underholdende;)

Lenke til kommentar
virker som om hvert eneste spill til ps3 blir nevnt. men istede for å skrive alle spillene jeg har så vill jeg heller lage meg us konto og teste noen demoer. får en ganske fin rød tråd om du spiller gjennom noen av dem. og dessuten synes jeg det og er nokså underholdende;)

 

Blir jo nødt til å ha noe mer å spille enn demoer (og lemings? ;) ) å spille når jeg først får den..

 

Men jeg får gjøre det.. Må man ha US konto for å få demoer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...