Gå til innhold

"MÅ HA" spill..


Daniel-G

Anbefalte innlegg

Har bestilt meg ps3 nå.. De satte opp prisen på elprice.no med 400 kroner igjen, men jeg hadde bestemt meg så..

jeg har også lagt inn bud på dualshock kontroller på ebay, så er det sagt også..

 

 

Det blir Burnout:paradice når det kommer..

 

Men hva er det jeg må ha nå? Call of Duty? -jeg er ikke den som har spilt mest krigslignende spill, mer platform, bilspill, strategi og litt sport (NHL og Fifa..)

 

Det finnes vel noen obligatoriske spill? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du liker bilspill, vil jeg anbefale deg å laste ned colin mcrae dirt fra ps store,

Hvis den demoen faller i smak ville jeg kjøpt det spillet,

 

Ellers burde du tenke på,Assassins Creed,Fifa 08,Call of Duty 4,Uncharted,Need For Speed Pro Street også warhawk.

 

Hvis du går inn på ps store

finner du også demoer av Fifa 08,Uncharted,Need For Speed Pro Street.

 

lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Har tenkt på Guitar Hero også, ja.. men det er jo dyrt.. Så får jo mer glede ved å starte med ett par andre spill, som jeg kan spille lenge med om gangen.. Guitar hero blir litt paft å spille alene litt utover natten kan jeg tro? :p

 

Er det ikke sagt at Assassins er veldig ensformig?

 

Ja guitar hero suger alene, solgte mitt pga veldig veldig ensformig opplevelse vil jeg si

Lenke til kommentar
Det blir nok CoD ihvertfall.. -Kanskje fifa og Assasins..

 

Lurer på om jeg skal slenge inn Skate også.. Har spilt en del Tony hawk før, og proving ground er vel bra det og, men skate er visst så utrolig mye bedre?

 

Vil anbefale deg å holde deg unna Assassin's Creed. Kjempekjedelig og ensformig spill med lav fps. Gå heller for Ratchet & Clank! ;)

 

COD er forresten gull!

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...