Gå til innhold

Nekter å reparere støvete PS3


SaReX

Anbefalte innlegg

Herregud, er det mulig å få sin konsoll så skitten uten å gå inn for det? Min har stått rett ved ett nytt rom, med betong golv som herdes, det har vært støv overalt og likevel ser ikke min 360 i nærheten så ille som den PS3'en. Forstår at Sony ikke vil reparere noe som har blitt mishandlet slik.

 

Forstår ikke hvorfor de sier det skal være farlig dog, det er jo kun støv. Men reparasjonen skulle kommet utenfor garantien, altså kunden betalt for det. For noe som ser slik ut kan umulig være utsatt for normalt bruk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud, er det mulig å få sin konsoll så skitten uten å gå inn for det? Min har stått rett ved ett nytt rom, med betong golv som herdes, det har vært støv overalt og likevel ser ikke min 360 i nærheten så ille som den PS3'en. Forstår at Sony ikke vil reparere noe som har blitt mishandlet slik.

 

Forstår ikke hvorfor de sier det skal være farlig dog, det er jo kun støv. Men reparasjonen skulle kommet utenfor garantien, altså kunden betalt for det. For noe som ser slik ut kan umulig være utsatt for normalt bruk :p

 

Helt enig! Uff, blir litt iritert når jeg ser sånt... Konsoll mishandler!

Lenke til kommentar
Det har sikkert kommet masse støv inne i Blu-ray-Leseren, siden den ikke greide å lese av disker tilslutt. Tror ps3 tåler ganske mye støv både inne og utenpå før den tar kvelden ass. Med tanke på pc'r jeg har åpnet opp som har sett ut som en pelsfabrikk, som har fungert greit. CPU Vifta som har redusert hastighet pga støv hehe, det er kvalmt.

 

 

Det er noe som heter:

Støv er elektrikerens værste fiende.

 

Støv og skit legger seg på laserhodet = dårligere reflks (lys)

Støv er isolerende - skaper varme. Og dermed skader elektronikk og loddinger.

Støv er elektrisk ledende -krypstrømmer og støveksplosjon.

 

Mange som har erfart at TV har eksplodert = brann.

Lenke til kommentar

Et kjerneelement i dette mener jeg at det der ikke bare er støv. Vanlig husstøv er hvitt/grått, men den PS3en der er dekt av noe mer brunlig som i grunn minner mer om bittesmå sandkorn (alle som noen gang har lekt i sandkasse vet hva jeg snakker om). Jeg er svært skeptisk til at det der bare er et uhell som følge av et skittent hus; dette lukter det dårlig PR-stunt av lang vei (ikke PR-stunt av Sony, men av han kisen som leverte den inn).

Lenke til kommentar
Et kjerneelement i dette mener jeg at det der ikke bare er støv. Vanlig husstøv er hvitt/grått, men den PS3en der er dekt av noe mer brunlig som i grunn minner mer om bittesmå sandkorn (alle som noen gang har lekt i sandkasse vet hva jeg snakker om). Jeg er svært skeptisk til at det der bare er et uhell som følge av et skittent hus; dette lukter det dårlig PR-stunt av lang vei (ikke PR-stunt av Sony, men av han kisen som leverte den inn).

 

Enig der, den der kan ikke ha blitt behandlet normalt.

Lenke til kommentar

Fra linken til Tharos:

 

"The kid who was live on the Fox show regarding the dusty PS3 is reportedly a professional actor who has been paid to act on Fox news before. The kid doesn't mention he is a pro actor and secondly fails to mention just how dusty his PS3 was which has sparked views that Fox has once again has failed to provide fair and balanced views on the problem."

 

FOX News begynner å bli like kredibel som Se og Hør.

Lenke til kommentar
Btw. de bildene her, er de i sammenheng med denen fyren fra FOX i heile tatt?

Hvis du tar en titt på intervjuet kommer hvertfall de bildene opp samtidig som han karen snakker. Forøvrig virker hele den greia her helt syk, og det må være frustrerende for Sony når kunder oppfører seg sånn..

Lenke til kommentar

Ja, det må være sinnsykt frustrende. Og da tenker jeg ikke bare på Sony, men alle produsenter som urettmessig blir fremstilt som "onde" som ikke reparerer produkter som kundene har ødelagt.

 

Dirty PlayStation Kid responds to conspiracy theories

 

Reid Godshaw, the Dirty PlayStation Kid™ has contacted PlayThree.net to debunk the conspiracy theories against him. He states that he is a long time Sony consumer, a genuine customer, and categorically denies being paid to attack Sony.

 

 

Reid Godshaw is the all-American kid who shot to notoriety when his PlayStation 3 broke. Sony refused to fix it claiming it was too dusty. However gamers began to get suspicious because pictures of his PS3 showed a console that wasn't just dusty, but actually covered in a thick layer of dirt. Eager gamers then discovered that the Dirty PlayStation Kid™ was a bit-part actor. Conspiracy theories suggested that his whole story was a big set-up against Sony intended to damage consumer confidence in them. Speculation then turned to who was the puppet master. Could it be a rival console maker?

 

NO. Godshaw has written an emotional post to PlayThree.net to share his side of the story. He says "Yes im an actor, No i definitely have never appeared on Fox News ever before. No i wasnt paid or encouraged by anyone to attack Sony." He goes on to say "First off, I emailed this to Consumerist as soon as i was told that in order to get pictures of my system i would have to subpoena them. Yes I'm an actor, No that doesn't mean i just go out and buy a new console, or just dish out 150$ to have them dust my 600$ console off. I did what i thought was necessary." Perhaps if you thought it necessary to wipe a cloth over your PS3 once in a blue moon all of this could've been avoided?!

 

Reid Godshaw I am glad to set the record straight, and link to your crap. Please let us know what is happening with Sony and your PlayStation 3, I want to know how this story ends. And don't be too upset by all the press, your IMDB star rating is up 6000% which means film executives will be taking note. Maybe next year we will get to see you in the Christmas PS3 ads?

 

Kanskje om du hadde skjønt at det å leve i ett radioaktivt svinesti av ett hjem er helseskadelig, og at Ps3'er og andre elektriske artikler er følsomme for 10 år gammel dritt som suges inn av viftene og legger seg som ett tykt lag med crap på Ps3'en.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
FOX News begynner å bli like kredibel som Se og Hør.

 

Begynner å bli? De er verre! ;)

 

 

Tilbake til topic:

 

Det ser ut som om den sto midt i ground zero da WTC falt.

 

Skal være sagt at den unskyldninga Sony ga (at det er helseskadelig for de ansatte) er typisk amerikansk bullshit.

Hadde jeg vært service-teknikker hadde jeg ikke nekta å fikse den fordi det er helseskadelig, men fordi den helt åpenbart er blitt behandla som ei søplebøtte.

 

Jeg håper virkelig Sony vinner denne saken. Selvsagt hadde det vært "koselig" om de fiksa det på deres regning, men jeg syntes faktisk at de bør sette et eksempel.

Lenke til kommentar

Støtter Sony 100% på dette. Den fyren må seriøst vere den største grisen som finnes. Kansje verre også. Ser nesten for meg at hadde man prøvd å tatt med seg en ekte gris inn i huset hans så hadde den kasta opp på dørtstokken hans når den hadde titta inn der.

 

Å det sto at foreldra hans hadde kjøpt PS3'n til han? De burde heller ha kjøpt en støvsuger å gitt han en smekk på pungen! Vedder på at når han skrur på den stakkars konsollen så høres den ut som en KOLS pasient med røykelunger som soltørkede tomater.

Lenke til kommentar

Fyren sku hatt bank, håper det blir sak ut av det og Sony lager et pent exempel av han.

 

Det kan umulig være støv som er på konsollen, det er for fint og feil farge for vanlig hus støv.

Støvet minner mest om pulver fra et pulverapperat, når du ser nermere så har det trengt langt inn over alt.

Hadde eg fått jobben å reparere denne hadde eg nektet, ikke bare for den ser forjævlig ut men dritungen gjør ikke rede for hva det røde støvet/pulveret er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...