Gå til innhold

Nekter å reparere støvete PS3


SaReX

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1452027.ece

 

"Reid Godshow fikk en PS3 av sine foreldre til jul, men fikk etter hvert problemer med konsollen. En dag ville den ikke spille av en blu-ray-disk, og siden har den ikke startet verken filmer eller spill. Sony sendte Godshow en eske slik at han kunne returnere den. Kundeservice ringte senere og forklarte at konsollen var for støvete og at den faktisk utgjorde en fare for teknikerne, De krever 150 dollar for å erstatte konsollen til Godshow"

 

Dekker ikke garantien dette? Man kan jo ikke akkurat åpne opp en konsoll og blåse vekk støvet selv? mister vel garantien da.

Dårlig PR for Sony.

Endret av Sap15
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1452027.ece

 

"Reid Godshow fikk en PS3 av sine foreldre til jul, men fikk etter hvert problemer med konsollen. En dag ville den ikke spille av en blu-ray-disk, og siden har den ikke startet verken filmer eller spill. Sony sendte Godshow en eske slik at han kunne returnere den. Kundeservice ringte senere og forklarte at konsollen var for støvete og at den faktisk utgjorde en fare for teknikerne, De krever 150 dollar for å erstatte konsollen til Godshow"

 

Dekker ikke garantien dette? Man kan jo ikke akkurat åpne opp en konsoll og blåse vekk støvet selv? mister vel garantien da.

Dårlig PR for Sony.

 

Har hørt rykter om at dette er oppspinn. Man vet aldri. Godshow er vel også skuespiller.

Lenke til kommentar
Fare for helsen til de ansatte? Med mindre playstation har blitt brukt i en atomreaktor eller noe, burde støvet være akkurat som alt annet støv..

 

Om jeg skulle ha demontert denne Ps3'en, blåst den rein og renset den så hadde jeg brukt hazmat drakt level 5. Om Ps3'en hans ser så jævlig ut etter 1 år, og han har i tillegg, og jeg siterer eieren, "rengjort den regelmessig, så har jeg lyst å spy når jeg tenker på hvor jævlig det må være på rommet hans. Støv, svette, urin, blod, dritt, bakerier, streptokok, klamydia, kreft og mer er mulig faremomenter.

Lenke til kommentar
Herregud! Man kan ikke forvente at sony skal reparer en slik støvete PS3!

 

Virker som en liten PR-stunt ifra sony rett før jul... :hmm:

Hva vinner sony på dette?

All PR er god PR..

 

Her er det ikke sony sin feil, men forbruker i og med at han ikke har brukt produktet etter rettningslinjer..

 

En liten sak om dette blir blåst opp, gjør bare at salget av PS3 vil øke. Voldsomt økning blir det ikke, men det vil spille en liten faktor.

 

Virker som personen har lekt med PS3'n i sandkassa :p

Lenke til kommentar
Fare for helsen til de ansatte? Med mindre playstation har blitt brukt i en atomreaktor eller noe, burde støvet være akkurat som alt annet støv..

 

Om jeg skulle ha demontert denne Ps3'en, blåst den rein og renset den så hadde jeg brukt hazmat drakt level 5. Om Ps3'en hans ser så jævlig ut etter 1 år, og han har i tillegg, og jeg siterer eieren, "rengjort den regelmessig, så har jeg lyst å spy når jeg tenker på hvor jævlig det må være på rommet hans. Støv, svette, urin, blod, dritt, bakerier, streptokok, klamydia, kreft og mer er mulig faremomenter.

 

Du mener konsollen har kreft og kjønssykdommer? :D Det er snakk om hardware og ikke en person :)

Blod og urin er, om noen mot formodning pisser og blør på konsollen sin, ingen fare utenom umiddelbar kontakt med et åpent sår, og da bare om eieren har noe ala HIV.

Da sitter vi igjen med "støv og dritt", som kan kansje være ille for noen som er allergisk mot støv, men jeg tror ikke noen som jobber med reparasjon av pc og konsoll er allergisk mot støv akkurat..

Lenke til kommentar
Herregud! Man kan ikke forvente at sony skal reparer en slik støvete PS3!

 

Virker som en liten PR-stunt ifra sony rett før jul... :hmm:

Hva vinner sony på dette?

All PR er god PR..

 

Her er det ikke sony sin feil, men forbruker i og med at han ikke har brukt produktet etter rettningslinjer..

 

En liten sak om dette blir blåst opp, gjør bare at salget av PS3 vil øke. Voldsomt økning blir det ikke, men det vil spille en liten faktor.

 

Virker som personen har lekt med PS3'n i sandkassa :p

 

 

Skjønner ikke helt hvordan du mener at Sony står bak dette? Denne personen gikk først ut i media og fortalte hvor slemme Sony var. Media tok kontakt med Sony, og de forklarte hvorfor, men ville ikke vise bilder av konsollen. Men etter større press så bestemte de seg for at det sikkert var best at media fikk bildene, slik at man faktisk skjønte at Sony hadde rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...