Gå til innhold

Mass Effect, Meninger og Tips


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Syns spillet skuffet stort når det gjelder "magi", så jeg ville anbefalt soldat, ja.

 

Må si meg halvveis enig, de kunne gjort mye mer utav Biotic og tech powers. Og soldat er desidert enklere å levle opp, og å spille.

 

Må også si meg enig. Har rundet spillet en gang som soldat, og prøver meg nå i adept klassen. Det går lettere som soldat for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns spillet skuffet stort når det gjelder "magi", så jeg ville anbefalt soldat, ja.

 

Må si meg halvveis enig, de kunne gjort mye mer utav Biotic og tech powers. Og soldat er desidert enklere å levle opp, og å spille.

 

Må også si meg enig. Har rundet spillet en gang som soldat, og prøver meg nå i adept klassen. Det går lettere som soldat for å si det sånn...

 

Er det ikke litt kjedelig som vanlig soldag? Blir nesten bare GRAW i sci-fi setting da vel... ?

Lenke til kommentar
Syns spillet skuffet stort når det gjelder "magi", så jeg ville anbefalt soldat, ja.

 

Må si meg halvveis enig, de kunne gjort mye mer utav Biotic og tech powers. Og soldat er desidert enklere å levle opp, og å spille.

 

Må også si meg enig. Har rundet spillet en gang som soldat, og prøver meg nå i adept klassen. Det går lettere som soldat for å si det sånn...

 

Er det ikke litt kjedelig som vanlig soldag? Blir nesten bare GRAW i sci-fi setting da vel... ?

 

Er derfor jeg prøver adept klassen nå. Blir sikkert kjedelig ja og spille gjennom flere ganger som vanlig soldat. Jævli kult å sende avgårde en lift for så å pepre fienden med assault riflen :yes:

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg få spectre-training?

 

 

Du får "skillen " spectre training etter at du har blitt spectre( ca 2 timer ut i spillet, avhenger av litt forskjellig)

 

Viss du mener hvordan du blir bedre i det? så får du noen poeng hver kang du levler opp. Disse poengene kan du bruke til å å øke spectre training.

Lenke til kommentar
Jeg er lvl 54 nå og er halveis på Virmire missionet. Kan jeg vente å nå level 60? Jeg har gjort alle side questene. Mangler bare alle gassene, metallene og diverse. Trenger jeg finne alle for å nå lvl 60? Vil gjerne ha power gamer achievmenten.

 

Tviler egentlig på om det er mulig å bli lvl 60 på første gjennomspilling, de siste levelene krever veldig mye xp. Skal du bli lvl 60 så tror jeg nok at du må starte spillet på nytt igjen med samme karakter som Ghaundan sier.

 

Jeg startet spillet på nytt igjen med en lvl 50 karakter og nærmer meg sluttet av spillet igjen, men er fortsatt bare lvl 58. Mangler enda en del sideoppdrag så skal nok klare det (spiller på hardcore).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...