Gå til innhold

Mass Effect, Meninger og Tips


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Mass Effect for et par dager siden, og nærmer meg slutten nå (tror jeg). Kan vel egentlig bare si at dette spillet har den dypeste historien et spill noensinne har tilbydd meg. Har aldri blitt så fengslet av historien i et spill før. Gameplay er også bra. Men selv om det er morro å plaffe ned aliens og sende dem til værs, så er det dialogen som brillierer i dette spillet.

Lenke til kommentar

Det blir vel en litt subjektiv uttalelse vil jeg tro:) Som staBBer skrev på forrige sider, er det et par punkter ME kommer til kort, men mistforstå meg rett, ME er beste spillet jeg har spillt siden KOTOR og på 360/PC totalt. Men KOTOR innehar enn så lenge første plassen med ME på en finfin andre....alt annet et par hakk under.

 

Rart akkurat det der. Har ingen problemer med å gi et spill som Bioshock 10/10 mens ME "bare" 9/10...men likevel rangere ME som et mye bedre spill:-)

Lenke til kommentar

Er enig i at Mass Effect ikke når helt opp der KOTOR er, men jeg tror at de har prøvd å gape over litt for mye når det gjelder ME. De sa liksom at det var mye større, og at man kunne ha enda større valgfrihet når man snakket med andre karakterer. Men jeg har troen på at de får det bedre til med etterfølgeren dersom det kommer noen. Da de allerede har utviklet måten det spilles på, slik at de forhåpentligvis får tid til å lage flere og bedre designet områder, bedre samtaler osv... Samtidig som de kanskje får luket vekk litt av ytelsesporblemene. Gjør de det, samtidig som de har like enorm historie ser jeg for meg at det lett danker KOTOR av førsteplassen for min del

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...