Gå til innhold

Mass Effect, Meninger og Tips


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble ferdig nå, og må si jeg er ltt skuffa. Sinnsykt bra spill og en klar GOTY. Men det var jo ikke så veldig langt... :dontgetit:

 

 

Hvordan blir det egentlig ved oppfølgeren nå? På slutten får man jo velge hvem som skal lede krigen osv, men hvordan blir det i neste spill? Kommer kanskje ikke noen direkte oppfølger?

 

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
jeg ble ferdig med spillet på det letteste og lvl 47, fikk unlocka hardcore av det

 

 

hmm...har runna det på normal på lv.40.... gjorde ikke mye sidequest da.

fikk ikke hardcoren.

 

Er det sånn at det er enda en vanskegrad? Insane?

 

du skal få det uansett vanklighetsgrad, hvis det står "MUST BE UNLOCKED" når du velger hardcore betyr det at du har det.

 

Ble ferdig nå, og må si jeg er ltt skuffa. Sinnsykt bra spill og en klar GOTY. Men det var jo ikke så veldig langt... :dontgetit:

 

 

Hvordan blir det egentlig ved oppfølgeren nå? På slutten får man jo velge hvem som skal lede krigen osv, men hvordan blir det i neste spill? Kommer kanskje ikke noen direkte oppfølger?

 

 

 

håper det blir en dirkete ettefølger, du valgte hvem som skulle sitte i "The council"

og The Reapers er fortsatt den store trusselen,

så jeg tror de fortsetter med dette og i det siste spillet så tar du knekken på The reapers..

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hvor mye XP må man ha for å nå Level 60? Er på 58. Må jeg spille gjennom mer enn en gang til?

 

mulig du må spille mer hvis du ikke har tatt nok sidequests

Lenke til kommentar

En gang til: Hvor finner jeg han C-Sec officern som jeg kan prate med for å hjelpe en annen C-sec officer? Hehe..

 

Sidequestn om han som plages med jellyfishen utenfor Wards Access. Det står i journal at jeg kan prate med en kar i presidum. Hvor???

 

Er lvl 51 nå, ikke ferdig med alle sidequest, Virmire osv, og Saren. Kommer jeg til å nå lvl 60? (Andre playthrough)

Lenke til kommentar
En gang til: Hvor finner jeg han C-Sec officern som jeg kan prate med for å hjelpe en annen C-sec officer? Hehe..

 

Sidequestn om han som plages med jellyfishen utenfor Wards Access. Det står i journal at jeg kan prate med en kar i presidum. Hvor???

 

Er lvl 51 nå, ikke ferdig med alle sidequest, Virmire osv, og Saren. Kommer jeg til å nå lvl 60? (Andre playthrough)

 

 

Tror jeg kjøpte en license fra han andre jellyfish gubben på presidium, eller du kan bare gi jellyfishen 150 creds eller noe slikt igjennom dialogen. Da får jellyfish preike, men vet ikke hvordan du kan bli kvitt han.

 

Endret av Dragoncrest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...