Gå til innhold

Problemer med bilen


Heimert-kongen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah, når jeg så denne tråden først trodde jeg det var atter en person som maste på problemer med hjulmassekondensatorn. Men flott du løst problemet med bilen.

Kunne jo vært høyspennesveiva som var løs da, men det var det ikke.

 

Aivio :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Er ikke denne tråden feilpostet forresten?

 

Tja?

Hvis jeg flytter denne tråden over til bilforum så blir jeg sparket som moderator. ;)

Så denne er nok rett plassert.

Endret av Jarmo
Skrevet
Er ikke denne tråden feilpostet forresten?

 

Tja?

Hvis jeg flytter denne tråden over til bilforum så blir jeg sparket som moderator. ;)

Så denne er nok rett plassert.

 

For det om folk snakker på mye fagspråk og det hele ser veldig komisk ut, så syns jeg ikke det er noe morsomt. Skal dere liksom flytte mine tråder om grafikkkort til humordelen viss vi snakker om pipelines og overklokking? Jeg er ute etter å gi og få hjelp på dette forumet, beklageligvis kunne jeg ikke hjelpe i denne tråden siden jeg ikke er noe bilmekaniker.

Skrevet (endret)
Er ikke denne tråden feilpostet forresten?

 

Tja?

Hvis jeg flytter denne tråden over til bilforum så blir jeg sparket som moderator. ;)

Så denne er nok rett plassert.

 

For det om folk snakker på mye fagspråk og det hele ser veldig komisk ut, så syns jeg ikke det er noe morsomt. Skal dere liksom flytte mine tråder om grafikkkort til humordelen viss vi snakker om pipelines og overklokking? Jeg er ute etter å gi og få hjelp på dette forumet, beklageligvis kunne jeg ikke hjelpe i denne tråden siden jeg ikke er noe bilmekaniker.

 

Er du ikke en bilmekaniker? Det tar ikke så mye kunnskap å vite noe om biler, derimot har vi ikke klart å finne feilen med denne bilen, aksespeilingen kan være problemet, men det er så mye, limstiften kan være tørr, spjælinga kan være fast, giroljen kan være rusten.

 

Som du ser, problemet er endeløst, men jeg tror personlig at det er drivespoileren som har satt seg fast i rotoren. Hva tror dere? Er det drivespoileren?

Endret av Bruktbilen
Skrevet
Er ikke denne tråden feilpostet forresten?

 

Nei, ettersom det muligens er feilmontert humorpedal så er det nok lettere å finne svar her. Dog undres jeg på om mutteren til kaskovaskeren er litt løs, selv om jeg setter min lit til at det faktisk er mangel på blinklysolje som er grunnen. Eventuelt at man har forvekslet blinklysolje med bremseoljen. Det er viktig med nok bremseolje slik at bilen ikke stopper for fort, men bruker man den som blinklysolje så setter lyset seg fort fast.

Skrevet (endret)
Er ikke denne tråden feilpostet forresten?

 

*snip*

 

*snapp*

 

Er du ikke en bilmekaniker? Det tar ikke så mye kunnskap å vite noe om biler, derimot har vi ikke klart å finne feilen med denne bilen, aksespeilingen kan være problemet, men det er så mye, limstiften kan være tørr, spjælinga kan være fast, giroljen kan være rusten.

 

Som du ser, problemet er endeløst, men jeg tror personlig at det er drivespoileren som har satt seg fast i rotoren. Hva tror dere? Er det drivespoileren?

 

Jeg er ikke bilmekaniker nei, kunnskap eller ikke dere kjører et for avansert løp for meg. :)

Edit:

Det er tydeligvis ikke du heller, makan til tøv, limstifter og rustet girolje :mad:

Endret av QBab
Skrevet

Jeg kasta bilen. Hovedutsugmanifolden, nedre høyre midt-rotor og laserkontrollerenhetsveiva tok kvelden, svinghjulet punkterte, og sekundærballevarmeren røyk, derfor virker ikke primærballevarmeren. Doh!

Skrevet
Jeg kasta bilen. Hovedutsugmanifolden, nedre høyre midt-rotor og laserkontrollerenhetsveiva tok kvelden, svinghjulet punkterte, og sekundærballevarmeren røyk, derfor virker ikke primærballevarmeren. Doh!

Dumt å kaste bilen pga dette. Det er jo bare å gni den inn med sleggefett, fortrinnsvis dekvantifisert, men halvsekulær kvalitet funker også bra.

Skrevet
Jeg kasta bilen. Hovedutsugmanifolden, nedre høyre midt-rotor og laserkontrollerenhetsveiva tok kvelden, svinghjulet punkterte, og sekundærballevarmeren røyk, derfor virker ikke primærballevarmeren. Doh!

Dumt å kaste bilen pga dette. Det er jo bare å gni den inn med sleggefett, fortrinnsvis dekvantifisert, men halvsekulær kvalitet funker også bra.

sekundærballevarmeren er ikke så vankelig å fikse nei, men at laserkontrollerenhetsveiva er gååen er verre, da må jo hele opphenget til rotasjonslagerfortoneren og radiatorpludreplappen ut først...

Og hvis svinghjulet har pungtert og bilen har teftinglager, noen den sannsynligvis har, må det å byttes... Det er ikke lett altså, jeg har gjordt det tidligere og da måtte hele tanken til vindusvikseroljen ut først....

Skrevet

skeiv koil og slark på dekkene!

 

de 2 mest åpenlyse tingen og sjekke før du setter igang med kompliserte operasjoner som angår styrestaget, Hovedutsugmanifolden og krankeskaftet!

 

skjerp dere!

Skrevet

Men så blir problemet det at Gnuffene som drar reimene inni moteren trenger mat, og de begynner og spise på motoren etter hvert.

Så du må passe på og gi dem nok mat

Skrevet
Men så blir problemet det at Gnuffene som drar reimene inni moteren trenger mat, og de begynner og spise på motoren etter hvert.

Så du må passe på og gi dem nok mat

 

Hørt om maken til svada og tull i en ellers så seriøs tråd.?

Vennligst les retningslinjene, punkt #19. igjen.

Skrevet
Hørt om maken til svada og tull i en ellers så seriøs tråd.?

Vennligst les retningslinjene, punkt #19. igjen.

Sorry for OT, men er ikke punkt #19 litt i drøyeste laget?

 

#19: Husk at en brukermoderator i tung rus har like mye autoritet som andre, og kan i tillegg ilegge brukere straff etter eget forgodtbefinnende. Straffen kan gjerne være av grovt seksuell karakter, og begrenses ikke av Norsk Lov.

På tide med en revisjon imo.

Skrevet

tung rus?

hva har han rusa seg på?

 

sokkene sine? eller sniffet for mye eksos da han hjelptet trådstarter og fikse bil, eller sin egen modda toyata yaris?

Skrevet
Hørt om maken til svada og tull i en ellers så seriøs tråd.?

Vennligst les retningslinjene, punkt #19. igjen.

Sorry for OT, men er ikke punkt #19 litt i drøyeste laget?

 

#19: Husk at en brukermoderator i tung rus har like mye autoritet som andre, og kan i tillegg ilegge brukere straff etter eget forgodtbefinnende. Straffen kan gjerne være av grovt seksuell karakter, og begrenses ikke av Norsk Lov.

På tide med en revisjon imo.

 

Vennligst ikke kommenter moderering i selve tråden men send en håndskreven, 24 siders avhandling om emnet, i 3(tre) eksemplar til Dotten.

Husk å levere disse nøyaktig kl. 18.00, den 24.12. 2007, hjemme på døren til vedkommende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...