Gå til innhold

Problemer med bilen


Heimert-kongen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare sett et frimerke på bilen og send den til meg, har vært borti dette problemet før. Er så enkelt at sveiven til vinduet ditt snurrer feil vei, det skaper undertrykk i bagasjerommet, noe som slår negativt ut i overgiret. Og vi vet vel alle hvor mye problemer det medfører? Om du ikke har råd til frimerke og vil ordne selv, er raskeste måten å sveise mellomakslingen fast i karrosseriet og flytte tennpluggene inn i bensintanken og prøve igjen. Det skal holde til neste EU-godkjenning hvertfall, så kan du ringe meg på 112 når det skjer igjen.

Lenke til kommentar

også kan det være lurt å vaske forgasseren i spylerveske. tilfelle bensinen ikke spyles inn i motoren..

Ellers tror jeg du har varmekabler i bakruten din. Disse trengs ikke siden du ikke har Lada. Koble de av for å bruke strømmen når du skal reise deg fra setet. Man kan også legge til varmeseter slik at bilen føler seg varmere på kalde dager og den vil da oppføre seg mye penere.

Lenke til kommentar

Teddy, du mener vell ikke den doble fystasjopphengsforblingen? -> https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9978697

 

Samtidig som man stapper hormonpiller inni kan det jo være en fordel å skjekke den ja..

 

vbjornevik: Problemet med varmekabler i bakruten er jo at de spiller inn på de triple gullpluggene i reservedekket slik at når du skal stramme trikolumpen i fjerreima låser det seg helt!! Kom oppi denne situasjonen i forrige uke og kan ikke si det var en bra opplevelse.. Spessielt siden jeg måtte fjerne hele hakusystemet for å komme gjennom til trikolumpen i trjærekammeret mellom venstredekket og drivakslingen.

Endret av Goggen90
Lenke til kommentar

Torpedoveggen kommer av at før første verdenskrig så forsket tyskerne på ubåt-biler, og de oppbevarte torpedoer sammen med andre kriminelle fremme i fysehjulskammeret, rett ved siden av skullekula.

 

Trådstarter: Prøvde du å sving på tåkelyssveiva? For bilen går ikke uten propell under innvilklingsdysa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...