Gå til innhold

Problemer med bilen


Heimert-kongen

Anbefalte innlegg

Tenkte på å putte et løftestag i blinklyset og støtte det opp med et støttestag. Er dette en god løsning?

Hva skal du med løftestag? Kunne ikke en tverrstag med overledning gjort jobben like godt? Husk at overledningen da skal tvinnes fast i begge sjuercoilene.

Neeei, nei nei!

En tverrstag klarer ikke holde vekten til sikringssylinderen som skal hvile oppå den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal dere liksom flytte mine tråder om grafikkkort til humordelen viss vi snakker om pipelines og overklokking? Jeg er ute etter å gi og få hjelp på dette forumet, beklageligvis kunne jeg ikke hjelpe i denne tråden siden jeg ikke er noe bilmekaniker.

Jeg skjønner det dithen at du kanskje har litt peiling på grafikkort. Kanskje du kunne hjelpe meg med problemene mine?

 

Det har seg nemlig slik at jeg kjøpte en ny Qforce KZ7587 SuperDuper XL grafikkort med håndvevde bitmapper for et par uker siden, det skal jo være noe av det beste på markedet såfremt man vil ha en god spillpolygon. Jeg installerte den i PCen, hadde litt problemer med at den kilte seg litt fast i audiogyratoren med det fikser man lett med litt linuxolje. Så spilte jeg en del på PCen og var storfornøyd. Fikk såå råbra ytelse i kabal og pinball altså. :thumbup:

 

Så, skulle jeg kose meg litt med bilder av pene, lettkledde kvinner. :innocent: Tenkte ikke på at man kan få virus av å gå inn på slike nettsider. Så, ikke før hadde jeg klikket meg inn på nettsiden, så BAM! var PCen min full av virus! :cry: Disse kom da inn gjennom internettledningen og spredte seg over kretskortet før jeg rakk hente antivirus-sprayen min. Jeg klarte å ta det meste av virusene med antivirusen, men grafikkortet fikk ekstra hard medkjøring! Virusene hadde nemlig spredt seg over hele kortet og etset seg inn i selveste pikselgeneratoren!

 

Ellers tror jeg ikke det ble så store skader på kortet, men virusene lever nå godt inni grafikkortet og jeg klarer ikke få dem ut! Har prøvd med absolutt alt, etterfylt med VGA-masse, koblet ut VESA-defibrillatoren og byttet driftsretningen på SCSI-grensesnittet, men til ingen nytte. Så lenge virusene er der tør jeg ikke skru på maskinen igjen, jeg er redd for at de skal få PASCAL-bussen til å smelte sammen så man får fullstendig sammenbrudd på oppløsningsmaksimatoren.

 

Noen råd? Er helt desperat her altså...

Lenke til kommentar

A-Jay, har du fått fyring på støtfangerkoblingen? Posten du svarte på er jo et år gammel.

 

Forresten har du dummet deg loddrett ut hvis du har kjøpt Qforce. Alle som har vært borti en overpr0xet vannkjølegenerator vet at QTI er bedre.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Neida, expresso. Du kan bare dreiie en brytepinne og putte den inn i det minste luftehullet på turboen. Da vil luften automatisk drenere turboen, så etter en uke, når du tar ut brytepinnen, er der problemet løst.

 

Det værste med sus i serken, er at det blir mellomtrekk og kam-akselen kan bli blåst skeiv. Da har du problemer, da.

Endret av na1ts
Lenke til kommentar

Jojo, da vil motoren gå som bare pokker! MEN, hvis han skulle være så uheldig å stramme coil-fortettneren litt for mye, så kan du risikere sot i katalysatorblandingen. Og hvis uhellet da allerede er kommet så langt, så kan du like godt risikere at soten utvikler seg til kondensert oljesøl, og når det kommer ut i forgasserbremserøret, da bør du kontakte noen som virkelig har peiling!

Lenke til kommentar

@A-Jay

Dette er en seriøs tråd om et inne-i-granskauen seriøst problem med en automationsmobil, med sprengningsmotor tilåmed. Det er ikke mange som har råd til å ha en slik en ståendes i garasjen. De fleste har bare råd til å ha en sliten strikk under pansetet (meg inkludert).

 

Det kan dåg hjelpe på å smøre binærsalve på GPUen, kosesnakke med ROPenhetene og gi noen ekstra gigavolt til shaderene. Først da kan du slippe virusene ut av PCI bussen.

Lenke til kommentar

Nå som en liten bit av stallslaget er knekt må du ikke bare bytte stallslaget. Ettersom når den er litt knekt så siger det ut karbohydrater fra vindusviskerne dine. Dette skaper et voldsomt undertrykk i hele motoren og du kan riskere at den skjærer seg hvis du ikke gjør noe med det så fort som mulig.

 

Jeg anbefaler at du kjøper et nytt stallstag og mulig får inn en annen hest. Du kan ha fått noen skader på bensinlokket av dette, så jeg anbefaler deg å smøre Sensodyn tannkrem om vinteren for å unngå ising.

Endret av Centuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...