Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Har et problem med telefonen min her.

 

Den klarer ikke se at nummere som f.eks. +47 22 22 22 22 er det samme som 22 22 22 22. Noen tips? Har prøvd å installere "Scan. SIM Support" uten hell.

 

Jeg trodde det var sånn på alle iPhones?

Det er det ikke nei. Hadde ikke dette problemet før.

 

Har fått vite at jeg må ta kontakt med operatøren min (OneCall) om dette. Skal ringe ned dit i morgen og se hva jeg får til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nylig jailbreaket min 2.0.2 3g iphone.

Har fått tak i del spill og apps på pcen,men sliter med og finne ut hvordan jeg får de inn på telefonen og framgangsmåten for og gjøre dette. En guid eller noen tips eller noe for og få til dette hadde jeg satt stor pris på :)

 

Du trenger ikke laste ned noe som helst med pc'en. Alle spill (uten om piratkopierte) kan du laste ned fra Cydia, Installer og App Store.

Lenke til kommentar

Hei dere.

 

Det er kanskje mange av dere som sitter med en iPhone 2G med 1.1.4 firmwire og vil oppgradere den til den nye 2.0.2 firmwiren?

 

Jeg har laget en guide for dere som vil det, dere kan lese den her;

 

http://iphone.oestbye.net/index.php?subact...amp;ucat=6&

 

 

Tilbakemeldinger settes pris på :D gjerne i kommentar feltet.

 

 

(PS. Siden er ikke i nærheten av ferdig, men index, guider og forum fungerer :))

Endret av Lsass
Lenke til kommentar

Er ikke sikker! Prøvde å finne noen reviews (tester) av spillet isted, men uten resultat. Så vanskelig å si. Jeg har ikke kjøpt det enda, men skal gjøre det så fort jeg har mulighet.

 

Men hvis noen her har kjøpt og spilt det idag, kan dere si deres mening, og kanskje gi oss en liten test?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

mer enn bug fixes

Ingen flere avbrutte samtaler, store bugfikser, stor batterilevetids-forbedring, ingen App-kræsjer og back-up skal gå langt kjappere samt syncing, og Nike+

Lenke til kommentar
mer enn bug fixes

Ingen flere avbrutte samtaler, store bugfikser, stor batterilevetids-forbedring, ingen App-kræsjer og back-up skal gå langt kjappere samt syncing, og Nike+

Nå vil vel jeg kalle samtlige av de tingene du nevner for bugs, dette er ikke noe som skal forekomme i en bug-fri programvare..

 

Men skjønner tegninga, når det er mye som fikses får de vel lov til å kalle det 2.1

Lenke til kommentar

Om det er noen som mener de vet mye innenfor og rundt iPhone og vil være med å skrive guider, nyheter, artikler, annmeldelser osv. så ta kontakt med meg på melding :D

 

Siden er www.iphone.oestbye.net - nærmer seg ferdig, og da den er skal jeg kjøpe eget domene til den :)

 

 

Trenger ikke være noe veldig aktiv jobb, men konge om dere har tid til minimum 2 artikkler,nyheter,annmeldelser eller guider i uka :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...