Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil det si at jeg kan kjøpe micro sd kort og legge inn dvd filmer? Hva slags programvare må til da for å legge inn på kortet?

 

Nokia Video Manager kan hentes gratis fra Nokias hjemmesider, og tar seg av konvertering og opplasting til telefonen. Jeg har kun prøvd den, og film på mobilen ble det.

 

Jeg hadde en Tom & Jerry-film i mpg-format, som programmet konverterte til mp4. Filstørrelsen ble redusert fra 49,2 MB til 30,1 MB.

Lenke til kommentar
Godt nytt år!

Jeg har hatt min N82 i noen dager nå og er veldig godt fornøyd.

Har oppdaget at den dessverre ikke har stoppeklokke noe jeg bruker endel i jobb. Er det noen som vet om det går ann å laste ned noe slikt fra nettet?

 

www.s60.com * www.s60.com * www.symbiangear.com

 

Dette er steder man kan kjøpe, samt med linker til produsentene. Det som er forbanna er at man ofte kjøper en lisens som knyttes til telefonens IMEI-nummer. Skifter man mobil, må man kontakte produsenten for å få en ny lisens. Dersom ikke det går, må man kjøpe programmet på nytt.

 

Det hadde ikke vært for mye forlangt om stoppeklokke og nedtellingstidtaker hadde vært standard på S60-telefoner. Heldigvis er alarmfunksjon med repetisjon på valgfrie ukedager blitt det i løpet av 2007.

 

Noen som vet om gratis stoppeklokke/nedtellingstidtaker?

Lenke til kommentar
Det er bekreftet at det går ann å bruke 8GB.

 

 

i testen til Amobil så anbefaler de 4 gb.. men tror det er mulig med 8gb.. men vil det ikke da gå ganske tregt med 8gb?

 

Jeg har ikke merket noen forskjell i hastighet i de ukene jeg har brukt N82 med et 8GB kort.

Lenke til kommentar
Også lurt mye på dette, nå fant jeg ut hvordan det skal gjøres.. Trykk på pila ned på Library i Media Player, og velg Media Sharing. Derfra er det egentlig ganske selvforklarende.. Deilig å slippe å bruke USB-kabel hver gang man skal overføre et album.

 

 

Jeg får til og koble til PC-en, men når jeg klikker inn på musikk kommer det ikke noe opp.

Har delt all musikken jeg har, har også koblet PS3 mot pc, men det er bare mappene som kommer opp der og...

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har skjønt det så skal det fungere slik at jeg ved og holde inne #-tasten skal komme inn i "utklippstavle" modus. Det fungerer forsåvidt, men problemet mitt er at jeg ikke kommer ut av det igjen. Når jeg har kommet inn, så nekter mobilen å komme tilbake i vanlig modus. Så selv om jeg har sluppet #-tasten, og jeg flytter på markøren, så merker den tekst, som om den er i utklippsmodus fortsatt. Det er helt umulig å komme tilbake til normal modus, uten at jeg slår av og på igjen mobilen.

Noen andre som har opplevd dette?

 

Any ideas??

Lenke til kommentar

Ett par spørsmål ... -ett gammelt uten svar og ett nytt! :) Godt nyttår forresten! :D

Vekkerklokkelyden er bare stigende ... :(

Jeg vil ha full lyd med det samme!

Bruker Hermes House Band med Contry Roads som alarm fordi starten der er en kjempefin vekkerlyd men funker dårlig når bare er stigende alarm! :(

I kalenderen:

Er det ikke mulig og kopiere en hendelse for å legge den inn på ny dato?

Er bussmann og kjører ofte samme skift og da er det irriterende og må legge inn alt for hver dag når det burde gå og kopiere for så lime inn ...

Vet jeg bare kan forandre på dato på gammel hendelse ja men da forsvinner den jo fra der den først var! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...