Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil bare informere om at "alt" om Nokia Maps finner dere :!:

 

De Sennheiser CX300 betalte jeg 650,- for i Tromsø!! =)

 

Men fint at du er fornøyd CellularDude..

 

 

 

Noen som kan forklare meg at når jeg skal ta en softwareoppdatering, at den kobler fra telefonen når den søker etter den, også sier den at den ikke finner noen telefon. Blir jo mektig irritert da!

 

NSU lager sin egen oppkobling til telefonen, og derfor vil den vises som frakoblet i PCsuite.. Så er virkelig ingenting å bli irritert for, viser jo bare at det fungerer..

 

Så det er ikke noe å være irritert over når den sier "Finner ikke telefonen"?

Lenke til kommentar
Jeg vil bare informere om at "alt" om Nokia Maps finner dere :!:

 

De Sennheiser CX300 betalte jeg 650,- for i Tromsø!! =)

 

Men fint at du er fornøyd CellularDude..

 

 

 

Noen som kan forklare meg at når jeg skal ta en softwareoppdatering, at den kobler fra telefonen når den søker etter den, også sier den at den ikke finner noen telefon. Blir jo mektig irritert da!

 

NSU lager sin egen oppkobling til telefonen, og derfor vil den vises som frakoblet i PCsuite.. Så er virkelig ingenting å bli irritert for, viser jo bare at det fungerer..

 

Så det er ikke noe å være irritert over når den sier "Finner ikke telefonen"?

 

Beklager, jeg som leste feil.

Trikset er vel å prøve å slå av og på telefonen på nytt og starte søkeprosessen på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Jeg vil bare informere om at "alt" om Nokia Maps finner dere :!:

 

De Sennheiser CX300 betalte jeg 650,- for i Tromsø!! =)

 

Men fint at du er fornøyd CellularDude..

 

x x x x

 

Ja det var en grei investering. Det er første gang jeg har måttet slå ned på bassen. Den ble plagsomt kraftig. Jeg kan ikke lytte til pop- og rockemusikk uten bra med bass, men her var det for mye av det gode. Må nesten le av det.

 

Lyden er klar og fin, og ørepluggene satt behagelig. Samme opplegg som de SE leverer med walkman-mobilene, men lyden var bedre i disse. Så er de jo også en del dyrere.

Lenke til kommentar

Må bare si at denne mobilen er, om mulig, enda råere i virkeligheten enn den er i reklame og media. Fikk den akkurat tilsendt fra Komplett, til den nette pris av kr 4.395,-. Gledelig nok følger det med USB-kabel til mobilen. Den er nok en anelse tykkere enn jeg trodde den skulle være, men med sølvfarget finish (platinum) overgår den alt av mobiler jeg har sett tidligere!

Lenke til kommentar
Hvordan kan det følge med kabel når det står hvitt på rødt at det ikke gjør det?

 

Komplett sender min telefon i morgen, og jeg kan bekrefte/avkrefte hvorvidt dette stemmer når den kommer i hus.

Var med kabel med min fra komplett hvertfall.

 

Stemmer det at man kan bruke andre hodetelefoner/propper, men alikevel bruke kontrollen som sitter på de medfølgende proppene?

 

På fjernkontrollen er det 3.5 mm plugg for tilkobling til øreplugger eller hva enn du vil bruke. Så du må ikke bruke de medfølgende proppene.

Hæ? Jeg fikk med HS-43 og på de går det ikke ann å koble til andre propper. :hmm: Bruker de ikke da jeg har noen propper som er mye bedre, men skulle gjerne hatt kontrollen for volum og sånt, stress og gjøre det på telefonen hele tida..

Lenke til kommentar

Da jeg hørte på musikk med headphones og skulle sette mobilen i lomma igjen, kom det en plingelyd. Da jeg så på telefonen var det noe microphone greier som hadde kommet opp på mp3-spiller vinduet. Husker ikke helt hva det stod, men etter 5 sekunder eller hva det nå var kom det opp "couldn't recognize sound" eller noe slikt :hmm: .. Prøvde å flekke opp dette igjen, men aner ikke hvordan.

 

Anyone?

 

_______________________________________

 

Btw, det kom med USB-kabel i pakken min selv om det stod "USB-kabel medfører ikke i pakken".

Endret av Baloni
Lenke til kommentar
Da jeg hørte på musikk med headphones og skulle sette mobilen i lomma igjen, kom det en plingelyd. Da jeg så på telefonen var det noe microphone greier som hadde kommet opp på mp3-spiller vinduet. Husker ikke helt hva det stod, men etter 5 sekunder eller hva det nå var kom det opp "couldn't recognize sound" eller noe slikt :hmm: .. Prøvde å flekke opp dette igjen, men aner ikke hvordan.

 

Anyone?

 

_______________________________________

 

Btw, det kom med USB-kabel i pakken min selv om det stod "USB-kabel medfører ikke i pakken".

 

Trolig stemmegjennkjenningen som kom opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...