Gå til innhold

Nokia N82 - diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har nå hatt min N82 ei lita stund men det er en ting jeg ikke kan finne på den:

Statusskjerm ... Der det står bla. prosentvis batteristyrke, minnebruk osv.

Har Nokia glemt den eller er den godt gjemt?

 

Eneste statusen du har er batteri og singalstyrke. Det er ingen status i form av prosent på batteri eller minnebruk. Så de har nok ikke lagt det ved. Men tør vedde på at det finnes 3. parts programvare for dette

Lenke til kommentar
Bruker HH-12 og CR-39 selv. Laderkontakten er helt fri, null problem. Sidestøtten går ikke hele veien og mellomrommene matcher akkurat ladekontakten, USB-kontakten og høytalerne.

 

Bruker denne selv, kanon fornøyd. Sugekoppen er også tilstrekkelig sterk til å holde telefonen, har dårlig erfaring med enkelte sugekopper som løsner for et godt ord. Ok kontaktene er ingen problem nei

Lenke til kommentar

Ny på forumet, fikk N82 for en uke siden. Har oppdaget noen bugs?

 

I kartapplikasjonen zoomer kart helt ut når jeg trykker # tasten (holder ikke tasten inne). Trodde den kun skulle zoome et nivå ut? Trykker jeg på * tasten zoomer den et nivå inn. Har også problemer med bekreft tasten (tast i midt av D-pad). Den kan plutselig slutte å virke når jeg benytter kartprogram, må da bruke valg tastene for å velge ønsket funksjon.

 

Er det flere som opplever disse "problemene". Er ellers strålende fornøyd med telefonen.

Lenke til kommentar

Det høres ut som software-problemer ja, men da er det jo pussig at det er kun du som opplever dem. Det kan være at de er knyttet til minnekortet, da det som blir levert med N82 er av veldig varierende kvalitet. Noen fungerer helt fint, mens andre igjen har skapt alskens merkelige problemer. Hos meg forårsaket kortet en irriterende skurring når jeg spillte av musikk, noe som løste seg ved kjøp av et nytt minnekort.

Lenke til kommentar

Mottar min N82 om ca en time, venter og venter på posten. :p Er det noen som har tips til hva som er "must have" av S60-software når jeg får startet den opp? Og hvordan fungerer wifi, er det bare å skrive SSID og krypteringsnøkkel, og voila - jeg kan surfe? Har aldri hatt wifi-telefon og det er heller ikke derfor jeg kjøpte den, så jeg har ikke satt meg inn i det, men må jo utforske mulighetene nå. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...